برخی تیم ها قصد فروش و یا انتقال امتیاز خود را در لیگ دسته اول داشتند که ظاهرا این نقل و انتقالات با مشکلاتی مواجه شده است.

عجیب اما واقعی؛ 19تیم برای حضور در لیگ 18 تیمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالیکه امروز قرعه کشی لیگ دسته اول با حضور 18 تیم برگزار می شود اما حداقل روی کاغذ 19 تیم برای حضور در این رقابت ها وجود دارد! تیم آلومینیوم جاجرم با سرمربیگری نادر دست نشان در حالی تمرین می کند که برخی مدعی شده بودند این تیم قرار است جانشین خونه به خونه مازندران شود. آلومینیوم جاجرم قرار است از استان خراسان شمالی در رقابت های لیگ دسته اول حاضر شود.

از سویی دیگر گفته می شد که تیم داماش گیلانیان هم امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر را خریداری کرده است. با این حال کارون هفته گذشته محمد علوی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است!

فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول در مورد خرید و فروش امتیاز تیم ها در لیگ دسته اول به خبرنگار فارس گفت: تاکنون هیچ کدام از باشگاه ها برای انتقال امتیاز خود به سازمان لیگ نامه ای ارسال نکرده اند و به همین دلیل هم امروز در قرعه کشی لیگ دسته اول ما نام تیم خونه به خونه را در جدول قرعه کشی قرار می دهیم. بارها در رسانه ها اعلام کرده ایم که اگر قرار به انتقال امتیاز باشگاهی هست این پروسه باید تا قبل از 16 مرداد انجام شود زیرا بعد از این تاریخ دیگر مدرکی از باشگاهی تحویل گرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/