سباستین فتل پس از شکست در دور انتخابی، رقابت های جایزه بزرگ آلمان را عقب آغاز می کند.

سباستین فتل: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:


به گزارش "ورزش سه"، میزبانی معمولا در ورزش یکی از مهم ترین مزایا به شمار می آید اما این اتفاق برای سباستین فتل رخ نداده است. وی امروز و پس از ناکامی در مرحله انتخابی رقابت های جایزه بزرگ آلمان، دور بعدی را از عقب خط آغاز خواهد کرد.

سباستین فتل: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است

کارلس لیکلرک هم تیمی فتل نیز ناامید ظاهر شده و قادر به راهیابی در دور سوم مسابقات نشد. راننده مشهور مرسدس، لوئیس همیلتون که در مسابقه سال گذشته قهرمان شده بود، در دور بعدی رقابت را در بهترین موقعیت شروع خواهد کرد.

سباستین فتل بعد از این دور به اسکای اسپورتس گفت: "من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. مشکل توربو برایم ایجاد شد و بازی در آنجا برایم به پایان رسید. بدیهی است که من خیلی ناراحت هستم، من فکر می کنم شرایط خودرو عالی است و ما فرصت خوبی را از دست دادیم اما امیدوارم فردا روز بزرگی برای ما باشد. من منتظر مسابقه هستم، اما مشخص است که بهتر بود کار را از همان ابتدا از همان ابتدای بازی شروع کنیم اما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

سباستین فتل: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است

لوئیس همیلتون نیز گفت: "من واقعا نمی دانم که چگونه این کار را انجام دادیم و مطمئن نیستم که چه اتفاقی برای فراری رخ داده است. این مسابقه دومین مسابقه خانگی است و در صد و بیشت و پنجمین سالگرد ما، اینگونه جشن گرفت باورکردنی نیست.

خودروهای فراری همگی آخر هفته واقعا سریع عمل کردند. احساس خوبی به اتومبیل های خود داشتیم اما فراری ها در سطح دیگری بودند. اما در نهایت ما زمان بندی در پایان خوب بود. هر بار که ما اینجا می رویم سریعتر عمل می کنیم و این یک چالش واقعی است."