امید عالیشاه می گوید بحث او و باشگاه پرسپولیس مالی نبوده است.

عالیشاه با پرسپولیس دو سال دیگر تمدید کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عالیشاه پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادش تشریح کرد: قرار بود تا یکشنبه به نتیجه نهایی برسیم و این که با صحبت هایی که با آقای عرب داشتم دو ساله تمدید کردم و امیدوارم در این دو سال همه جوره در خدمت تیم باشم و مثمرثمر باشم.

کاپیتان سوم سرخ همچنین گفت: بحث بحث مالی نبود، صحبت کردن از پیشنهادها منت گذاشتن نبود یک بحث کلی بود و مجموعا امروز به توافق رسیدیم و امیدوارم این دو سال بتوانم کمک کنم.

وی افزود: قرارداد بستم و خوشحالم که قرارداد بستم و فایده ای ندارد درباره پیشنهاد صحبت کردن.

عالیشاه راجع به شانس حضور در تیم ملی توضیح داد: مطمئنا برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است و امیدوارم اول برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و بعد در طول فصل برای پیراهن تیم ملی بجنگم. باتوجه به کادر جدیدی که اضافه شده، امیدوارم همه جوره خودم را آماده کنم و شرایط بازی ام طوری باشد که آماده شوم.

وی درباره حضور پرتعداد بازیکنان در پست هافبک چپ هم عنوان کرد: وقتی وارد باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس می شوی باید خود را بروزرسانی کنی و روحیه جنگندگی داشته باشی چون اگر اینطور نباشی نمی توانی بازی کنی.

او درباره تمدید قرارداد هم گفت: مذاکره است و همیشه همین است، طرف می خواهد سقف خواسته را بگوید و طرف دیگر می خواهد پایین بیاورد. ما بحث مالی نداشتیم و بحث کلی بود و خوشحالم که دو سال در خدمت پرسپولیس خواهم بود.