قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک به زودی راهی یک دوره 3 ماهه مربیگری در مجارستان خواهد شد.

بهداد سلیمی در مجارستان مربی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی که به همراه تعدادی از ورزشکاران برای حمایت از کمپین "ورزش سه" در جهت حمایت از سیل زدگان در ساختمان هلال احمر حاضر شده بود، به زودی راهی یک دوره مربیگری 3 ماهه در مجارستان خواهد شد.


این وزنه بردار پرافتخار ایرانی که سال گذشته بعد از کسب سومین طلای خود در بازی های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، ارتباط چندان خوبی با فدراسیون وزنه برداری ندارد، اما به زودی اولین تجربه مربیگری خود را در لیگ برتر سپری می‌کند.


بهداد سلیمی در حاشیه مراسم شب گذشته در رابطه با شروع کارش به عنوان مربی در لیگ وزنه برداری به "ورزش سه" گفت: فعلا که استارت کارم را با لیگ زده‌ام. امیدوارم بتوانم در بخش لیگ به وزنه برداری کمک کنم. البته برنامه دارم که به زودی به یک دوره مربیگری بروم. این دوره زیر نظر IOC در مجارستان برگزار می شود و با هماهنگی و مساعدت صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در این دوره 3 ماهه شرکت می کنم.


وی افزود: امیدوارم بتوانم در این دوره با علم ورزشی روز دنیا آشنا شوم و در آینده بتوانم این علم را به جوانان کشورم منتقل کنم.


قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک درباره اینکه گفته می شود با فدراسیون اختلاف نظر دارد، عنوان کرد: اختلاف نظر و سلیقه همه جا هست. در روز انتخابات اعضای مجمع تصمیم گرفتند آقای مرادی را به عنوان رییس انتخاب کنند. ما هم به نظر اعضای مجمع احترام می گذاریم و امیدوارم سبب خیر باشد.

عکس: رضا احمدوند