آقای گل اسبق فوتبال کشورمان به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش برگزیده شد.

پیوس سرمربی چوکا در لیگ 2
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش ، فرشاد پیوس با رأی قاطع اعضای هیئت‌مدیره تیم فوتبال چوکا تالش به‌عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال انتخاب شد.

انتخاب پیوس در حالی رقم خورد که مدیران چوکا پیش‌ازاین رخچکا را به‌عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم خود معرفی کردند، انتخابی که خیلی زود با عقب‌نشینی مواجه شده و چهار گزینه مطرح غیربومی به‌عنوان کاندیداهای سرمربی سبزپوشان گیلانی معرفی شد.

اکبر میثاقیان و فرهاد کاظمی خیلی زود از حضور در تالش انصراف داده و حاضر به حضور در لیگ دسته دوم نشدند، حسین خطیبی و پیروز قربانی از دیگر گزینه‌های مدنظر هیئت‌مدیره بوده و باب مذاکره با آن‌ها گشوده شد.

درحالی‌که هواداران چوکا در انتظار انتخاب سرمربی بین دو گزینه فوق بودند، نامی آشنا به لیست گزینه‌های سرمربیگری چوکا اضافه شد، پیوس سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود که سابقه صعود با این تیم به رقابت‌های لیگ دسته اول را دارد به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری چوکا معرفی‌شده و با حضور در تالش به مذاکره و ارائه برنامه پرداخت.

هیئت‌مدیره چوکا عصر امروز پس از مرور برنامه‌های سه گزینه سرمربیگری این تیم، رأی به حضور پیوس در رأس کادر فنی داده و سکان هدایت چوکا در لیگ دسته دوم فوتبال را به آقای گل اسبق فوتبال کشورمان سپردند.

پیوس سابقه هدایت تیم‌های تربیت یزد، شموشک ‌نوشهر، تراکتورسازی تبریز، هما تهران، برق شیراز، گل گهر سیرجان، صنعت ساری، خونه به خونه بابل، پارسه تهران و سپیدرود رشت را در کارنامه ورزشی خود دارد.‌

مراسم معارفه فرشاد پیوس روز جمعه در محل هیئت فوتبال شهرستان ‌تالش برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس ، تیم فوتبال چوکا تالش در فصل 98-99 در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال به میدان می‌رود، این تیم فصل گذشته از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بازماند.

انتهای پیام/3389