تیم فولاد خوزستان شب گذشته هشتمین بازی دوستانه پیش فصل خود را با برتری مقابل حریفی از لیگ برتر پشت سر گذاشت.

رجز خوانی فولاد با نکونام برای لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، شب گذشته یکی از بازی های دوستانه مهم پیش فصل بین تیم های لیگ برتری برگزار شد. در ورزشگاه فولاد آره نا در شهر اهواز، تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با هم دیداری تدارکاتی و البته مهم انجام دادند.

اهمیت این بازی برای فولاد از حیث رسیدن به درصد بالایی از آمادگی بدنی و طی کردن واپسین مراحل آماده سازی قبل از شروع لیگ بود و تیم ذوب آهن هم به منظور آماده شدن برای دیدار حساس آسیایی مقابل الاتحاد، تصمیم گرفت فولاد را به عنوان حریفی سرسخت قبل از این بازی انتخاب کند.

در بازی شب گذشته که موقعیت های مختلفی برای دو تیم داشت، تیم میزبان موفق شد با استفاده از یکی از فرصت های گلزنی، حریف خود را شکست دهد. روح الله سیف اللهی وینگر تازه وارد فولاد تک گل سرخپوشان را وارد دروازه تیم سخت کوش علیرضا منصوریان کرد و در پایان فولاد توانست این بازی را با برد به پایان برساند.

رجز خوانی زیر لب فولاد و نکونام برای لیگ برتر

نکته مهمی که با بررسی دیدارهای دوستانه فولاد مشهود است، نتایج مطلوب تیم جواد نکونام و موفقیت این تیم به ویژه در فاز دفاعی است. فولادی ها با احتساب دیدار دیشب، 8 بازی دوستانه پیش فصل برگزار کرده اند و در هیچ کدام از این بازی ها متحمل شکست نشده اند. جالب اینکه فولاد در این هشت دیدار فقط یک بار و آن هم در بازی مقابل قشقایی شیراز دروازه خود را باز شده دیده و در مصاف با 4 حریف لیگ برتری خود هیچ گلی نخورده است.

این اعداد و ارقام نشان می دهد جواد نکونام عقب زمین را برای سرخپوشان اهواز بسیار محکم تر از قبل کرده است و در لیگ نوزدهم نیز حریفان فولاد کار سختی برای گل زدن به این تیم خواهند داشت؛ دقیقا مثل گل گهر، سایپا، ماشین سازی و ذوب آهن که در بازی های دوستانه نتوانستند به دروازه این تیم برسند. پیشرفتی که قرمزهای اهواز تا کنون از خود نشان داده اند، نوید یک تیم بسیار جنگنده و امیدوار به بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی را می دهد.

رجز خوانی زیر لب فولاد و نکونام برای لیگ برتر

نتایج دیدارهای دوستانه فولاد تا به اینجا، به شرح زیر است:

بام ایران شهرکرد 0 - فولاد 2
رز موکت بروجن 0 - فولاد 5
داماش تهران 0 - فولاد 5
فولاد 1 - قشقایی 1
فولاد 3 - گل گهر 0
سایپا 0 - فولاد 0
فولاد 0 - ماشین سازی 0
فولاد 1 - ذوب آهن 0

رجز خوانی زیر لب فولاد و نکونام برای لیگ برتر