سرمربی تراکتور در سومین تیم ایرانی که هدایتش را برعهده داشته به دنبال کسب جام قهرمانی است.

دنیزلی: کلکسیون افتخاراتم را با قهرمانی ایران تکمیل می کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در روزهای گرم مرداد تبریز، بازیکنان تیم تراکتور تمرینات سنگینی را پشت سر می‌گذارند.

بعد از بازگشت تیم تراکتور از ایفمارک، سرمربی تیم تراکتور روز گذشته 2 جلسه تمرینی برای تیمش تدارک دیده و بازیکنان تمرین هوازی پرفشاری را تحمل کردند.

دنیزلی در تیم تراکتور دوست دارد از تمامی روش‌های موفقیت استفاده کند. کار گروهی و تاکتیک‌های تیمی‌، بازیکنان تکنیکی و قدرت بدنی 3 عاملی است که دنیزلی به آن توجه ویژه‌ای داشته و برای رسیدن این فاکتورها به شرایط حداکثری تاکید دارد.

یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران پاس تهران در اوایل دهه 80 با هدایت دنیزلی بود، اما این تیم در باشگاه‌های آسیا و در حالی که 3 بر یک از حریف اماراتی پیش بود و در آستانه صعود قرار داشت، 10 دقیقه پایانی 2 گل دریافت کرده و در لیگ برتر نیز با اختلاف کم قهرمانی را از دست داده و نایب قهرمانی قناعت کرد.

دنیزلی نمی‌خواهد تجربه تلخ پاس در تراکتور برایش تکرار شود و به خوبی می‌داند در فوتبال ایران تنها بازی زیبا و هجومی برای موفقیت کافی نیست و به همین جهت در روزهای اخیر فشار زیاد بدنی به بازیکنان خود وارد کرد تا این تیم از لحاط قدرت بدنی هم در شرایط مطلوبی قرار گیرد.

نکته‌ای که در مورد این مربی می توان اشاره کرد، برخلاف 2 مربی قبلی تراکتور که بیشتر کارها را به دستیاران خود سپرده بودند، دنیزلی در متن تمرینات تیم تراکتور قرار داشته و محوریت اصلی برنامه‌های تمرینی با خود اوست.

مربی که به دنبال کسب جام از فوتبال ایران است تا کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند و کاری را که با تیم پاس و پرسپولیس نتوانست انجام دهد، با تراکتور به مرحله پایان رسانده و ماموریت خود را با اتمام رساند.

انتهای پیام/30/60017