به گزارش تلگراف، انتقال هری مگوایر به منچستریونایتد با مانع بزرگی روبرو شده چرا که لستر رقم درخواستی خود را به 90 میلیون پوند افزایش داده است.  

مانع تراشی لستر بر سر راه انتقال مگوایر به یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید انتقال هری مگوایر، مدافع انگلیس ملی‌پوش لسترسیتی به یونایتد که در روزهای اخیر به نظر می‌رسید به زودی قطعی خواهد شد با مشکلی بزرگ مواجه شده چرا که باشگاه لستر رقم درخواستی خود برای واگذاری او را به 90 میلیون پوند افزایش داده است.

مگوایر شخصاً به مدیریت لستر اعلام کرده که خواهان انتقال به منچستریونایتد است ولی به گزارش تلگراف، مدیران منچستریونایتد در این مرحله از مذاکرات مایل نیستند با تقاضاهای لستر موافقت کرده و رقم مورد نظر این باشگاه را پرداخت کنند.

تلگراف پیش از این نیز اعلام کرده بود لستر رقم مورد نظر خود برای واگذاری مگوایر را 85 میلیون پوند بعلاوه پاداش اعلام کرده بود. این رقم در صورت موافقت یونایتد رکورد گران‌ترین مدافع دنیا را خواهد شکست. رکوردی که تا این لحظه در اختیار ویرژیل فن‌دایک است که ژانویه سال گذشته با 75 میلیون پوند راهی لیورپول شده بود.

لستر به مگوایر اعلام کرده در صورتیکه هر کدام از دو باشگاه منچستریونایتد یا منچسترسیتی با رقم درخواستی‌شان موافقت کند به او اجازه ترک باشگاه را خواهد داد ولی بر اساس گزارش تلگراف، منچستریونایتد تا دیشب هیچ تمایلی برای پرداخت این مبلغ نداشته و به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک حاضر به پرداخت آن باشد.

یونایتد در اوایل ماه جاری میلادی برای مگوایر پیشنهادی 60 میلیون پوندی به لستر ارائه داده بود که توسط این باشگاه رد شده بود. مدیران یونایتد مبلغ درخواستی لستر برای مگوایر را غیر واقع‌بینانه می‌دانند.