یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نسبت به شروع زودهنگام فصل جدید لیگ برتر ابراز نگرانی کرده و گفت مسئولین لیگ برتر باید به فکر بازیکنها هم باشند.

انتقاد یورگن کلوپ از شروع زودتر لیگ جزیره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از شروع زودهنگام فصل جدید لیگ برتر ابراز نگرانی کرده و از مسئولین این لیگ خواست تقویم برگزاری لیگ برتر انگلیس را تغییر دهند. یورگن کلوپ که تیمش برای حضور در فصل جدید آماده می‌شود معتقد است بازیکنان تیمهای انگلیسی وقت کافی برای استراحت و بازگشت به سطح پیشین آمادگی‌شان نداشته‌اند.

لیورپول فردا یکشنبه، کمتر از دو ماه پیش از پیروزی‌اش مقابل تاتنهام در فینال چممپیونزلیگ و قهرمانی در آن رقابتها، در کامیونیتی شیلد به مصاف منچسترسیتی می‌رود. این تقویم فشرده برای لیورپول مشکلات زیادی ایجاد کرده. باشگاه به سادیو مانه ستاره سنگالی‌اش که تا روز 19 جولای به همراه تیم ملی کشورش در جام ملتهای آفریقا حضور داشت اجازه داده در بازی فردا مقابل منچسترسیتی حضور نداشته باشد.

انتقاد کلوپ از شروع زودهنگام لیگ برتر انگلیس

یورگن کلوپ در این باره گفت:" بحث تقویم فشرده لیگ برتر را یک نفر باید از جایی شروع کند. من با کارلو آنچلوتی صحبت کرده‌ام. ایتالیا هم مثل انگلیس 20 تیم دارد ولی لیگ آنجا از 24 آگوست شروع می‌شود. کولیبالی هم مثل سادیو مانه در جام ملتهای آفریقا بازی کرده ولی او چهار هفته تعطیلات دارد".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" نمی‌دانم ما چرا اینقدر زود شروع می‌کنیم. سال آینده هم کوپا آمه‌ریکا هست و هم جام ملتهای اروپا ولی اگر اشتباه نکنم لیگ برتر از همین هفته شروع می‌شود. واقعا نمی‌دانم چرا".

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" لیگ برتر محصول فوق‌العاده‌ای است که به هر حال همه تماشایش خواهند کرد. ما به این چند هفته اضافی که در هیچ کجای دنیا کسی بازی نمی‌کند به جز انگلیس، نیاز نداریم. من عاشق فوتبالم و می‌خواهم بازی کنم. از دید من می‌شود هر هفته فوتبال کرد. من عاشق اینم که هر هفته بازی کنیم. ولی یک نفر هم باید به فکر بازیکنها باشد. اما به نظر می‌رسد هیچکس به فکر آنها نیست".