نشریه توتواسپورت تیتر یک امروز خود را به پیشنهاد عجیب یوونتوس به یونایتد برای جذب پوگبا اختصاص داده است.

پیشنهاد رویایی برای پوگبا؛ یووه رو دست رئال بلند شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پل پوگبا تلاش دارد تا به هر طریقی از یونایتد جدا شده و راهی رئال شود، امروز یوونتوس پیشنهادی جالب توجه برای جذب ستاره فرانسوی ارائه داد.

پوگبا ماه گذشته رسما از تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد خبر داد ولی در نهایت از شورش و عدم حضور در تمرینات خودداری کرد و با هم تیمی هایش راهی تور استرالیا شد. او در این مدت رفتاری غیرحرفه ای از خود بروز نداده و در 4 بازی دوستانه شیاطین سرخ هم حضور داشته است ولی در بازی اخیر یونایتد برابر میلان به بهانه مصدومیت حاضر نشد و دیلی میل ادعا کرد که این حرکت او فشاری بوده به سران یونایتد برای اینکه مجوز جدایی او را صادر کنند.

تنها تا پنجشنبه مهلت برای تیم های انگلیسی به منظور خرید بازیکن وجود دارد و اگر یونایتد نتواند بازیکنانی مناسب برای جانشینی پوگبا خریداری کند، عملا جدایی او غیرممکن خواهد شد.

در حالی که رئال هرگز قصد پرداخت 200 میلیون یورو برای پوگبا را ندارد، امروز یوونتوس پیشنهاد جذب پوگبا در ازای انتقال سه بازیکن به یونایتد را ارائه داد. یوونتوس حاضر است ماریو مانژوکیچ، پائولو دیبالا و بلیز ماتوئیدی را به یونایتد بدهد و در عوض پوگبا را جذب کند. این پیشنهاد از طریق فابیو پاراتیچی(مدیر اجرایی یووه) و مینو رایولا(ایجنت پوگبا) به باشگاه یونایتد ارائه داده شده است.

در این بین تنها یک مشکل وجود دارد که به دیبالا بر می گردد. ستاره آرژانتینی از یونایتد خواهان دریافت 350 هزار پوند دستمزد هفتگی شده که با مخالفت یونایتد روبرو شد. باید دید واکنش منچستری ها به این پیشنهاد چه خواهد بود.

رودست یووه به رئال؛ پیشنهاد رویایی برای پوگبا(عکس)