پس از منتفی شدن انتقال گرت بیل به فوتبال چین و دشوار بودن پیوستنش به یک باشگاه انگلیسی، حال ممکن است مقصد بعدی او بایرن مونیخ باشد.

بایرن مونیخ؛ اگر سانه نشد بیل را می گیریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تا پایان نقل و انتقالات دو ماموریت مهم پیش رو دارد: فروش خامس رودریگز و گرت بیل.

برای خامس دو مشتری خوب همچون ناپولی و اتلتیکو وجود دارد و او احتمالا راهی یکی از این دو تیم خواهد شد ولی خلاص شدن از گرت بیل به سادگی ممکن نخواهد بود. هفته پیش او تا آستانه پیوستن به جیانگ سو چین پیش رفت ولی با مخالفت رئال این انتقال ممکن نشد و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چین عملا انتقال بیل به فوتبال این کشور غیرممکن شد.

دستمزد 15 میلیون یورویی او یکی از فاکتورهایی است که انتقالش به یک باشگاه انگلیسی را دشوار می کند. در حال حاضر منچستریونایتد تنها باشگاه انگلیسی است که به جذب بیل علاقه مند است اما هنوز هیچ اقدامی رسمی انجام نداده و تا دو روز دیگر نیز مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر به اتمام می رسد.

در این بین بایرن مونیخ جدیدترین باشگاهی است که به صف مشتریان بیل اضافه شده است. بایرن و رئال ارتباط بسیار دوستانه ای باهم دارند و گفته می شود که اگر انتقال لروی سانه به باشگاه آلمانی با شکست مواجه شود، آنگاه بایرن برای جذب بیل رسما وارد عمل خواهد شد. گفته می شود کمپانی آدیداس که اسپانسر مشترک بیل و بایرن است، در این انتقال نقشی کلیدی را ایفا خواهد کرد.