باشگاه بارسلونا قصد دارد در این تابستان به هر ترتیب که شده نام فیلیپه کوتینیو را از فهرست خود خارج کند و از روز گذشته مذاکرات با تاتنهام را شروع کرده است.

شروع مذاکرات تاتنهام و بارسا برای کوتینیو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، یک سال و نیم پس از پیوستن فیلیپه کوتینیو به بارسلونا، او حالا نزدیک تر از همیشه به در خروجی باشگاه است. کوتینیو در این مدت نتوانست ارزش های خود را در بارسا ثابت کند و سران این باشگاه که در اندیشه جذب نیمار هستند، جدایی کوتینیو را الزامی می دانند. دستمزدی که کوتینیو دریافت می کند بسیار بالاست و اگر نیمار هم به خدمت گرفته شود، توازن مالی در این باشگاه به هم خواهد خورد.

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر مذاکرات آرسنال و بارسا برای کوتینیو منتشر شده بود اما حالا در چرخشی 180 درجه ای، بارسا و کوتینیو با تاتنهام، دشمن توپچی ها در حال مذاکره هستند.

بارسا روی کوتینیو 120 میلیون یورو قیمت گذاشته اما تقریبا غیرممکن به نظر می رسد باشگاهی حاضر شود برای ستاره ای افت کرده، چنین مبلغی را پرداخت کند. تنها یک روز تا پایان مهلت خرید بازیکن در انگلیس باقی مانده و بارسا در تلاش است تا به هر ترتیب که شده، کوتینیو را به یکی از تیم های این کشور انتقال دهد.

کیا جورابچیان ایجنت ایرانی کوتینیو چند روز پیش تاکید کرد که غیرممکن است موکلش راهی منچستریونایتد شود؛ چرا رقابت و دشمنی دیرینه بین لیورپول(تیم سابق کوتینیو) و منچستریونایتد وجود دارد ولی احتمالا انتقال این بازیکن به تاتنهام، چندان دردسرساز نخواهد شد.

مهمتر اینکه، کوتینیو سابقه کار کردن با مائوریسیو پوچتینو(سرمربی تاتنهام) را دارد. او فصل 12-2011 به صورت قرضی از اینتر راهی اسپانیول شد که هدایتش را در آن مقطع، پوچتینو بر عهده داشت. گفته می شود ارتباط خوب این دو باعث شده تا کوتینیو پیشتنهاد تاتنهام را کاملا جدی بگیرد.

تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد که روند مذاکرات به سمتی پیش رفته که کوتینیو بازیکن تاتنهام شود یا اینکه همه چیز به بن بست رسیده است. در این بین احتمال انتقال قرضی با بند خرید دائمی او نیز دور از ذهن نیست.