جلسه هیات مدیره پرسپولیس شب گذشته برگزار شد هرچند اعضای هیات مدیره معتقد هستند که در باشگاه همه چیز مرتب است و کارها طبق روال پیش می رود.

کاشانی: در پرسپولیس همه چیز مرتب است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس در حالی برای حضور در لیگ برتر آماده می شود که بعد از روزهای پرتلاطم جدایی برانکو ، باشگاه به آرامش رسیده است. جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این جلسه گفت:« جلسه دیشب جلسه خوبی بود. همه چیز در هیات مدیره مرتب است و همه دارند کار می کنند.» او افزود:« آقای عرب مصوبات هیات مدیره را پیگیری می کند و آقای رغبتی هم کمک می کنند. من بازهم به همان حرف قدیمی ام می رسم و امیدوارم بالاخره روزی تیم تبدیل به باشگاه شود.»


رئیس هیات مدیره پرسپولیس در ارتباط با جدایی مهرداد هاشمی از هیات مدیره پرسپولیس و جانشینی او هم گفت:« راستش شاید یک نفر دیگر هم از این جمع کم بشود. الان آقایان رغبتی ، عرب و نبی حضور دارند و کارها را انجام می دهند.»


او ادامه داد:« باشگاه نباید قائم به فرد باشد. الان کارها به خوبی انجام می شود و آقای رغبتی هم از این جمع کارهای زیادی انجام می دهند.»


کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره جذب مهاجم هم گفت:« مهاجم هم انشالله می گیریم. سرمربی تیم تصمیم گرفته و مدیرعامل هم کارها را انجام می دهد و امیدوارم به زودی این اتفاق هم نهایی شود.»