مس سونگون با برتری پرگل مقابل حریف ازبکستانی در یک قدمی قهرمانی آسیا قرار گرفت.

مس سونگون با قدرت فینالیست شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، تیم فوتسال مس سونگون ایران از ساعت 15:30 امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کشور تایلند، به مصاف تیم AGMK ازبکستان رفت که این دیدار با پیروزی 7 بر 3 نماینده کشورمان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا تیم مس سونگون با چهار گلِ علیرضا عسگری، فرهاد فخیم، محمد شجری و مهدی جاوید از حریف خود پیش افتاد، اما در دقایق پایانی این نیمه نماینده ازبکستان توانست دوبار دروازه علیرضا صمیمی را باز کند تا نیمه اول با برتری 4 بر 2 نماینده کشورمان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز علیرضا عسگری و مهدی جاوید (2گل) توانستند سه‌گل دیگر برای نماینده کشورمان به ثمر برساند و در مقابل هم حریف ازبکستانی یک‌بار دروازه ایران را باز کرد تا مسی‌ها با پیروزی پُر گل 7 بر 3 راهی دیدار فینال شوند.

تیم مس سونگون با صعود به فینال این مسابقات باید روز شنبه 26 مردادماه رودرروی تیم ناگویا اوشنز ژاپن قرار بگیرد. دو تیم مس ایران و ناگویا ژاپن در مرحله گروهی این مسابقات نیز با یکدیگر هم‌گروه بودند که جدال دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده ژاپن به پایان رسیده بود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز که برای تماشای مسابقات راهی کشور تایلند شده است، در این دیدار در سالن بانکوک آره‌نا محل برگزاری دیدار تیم‌های مس سونگون و AGMK ازبکستان حضور داشت و دیدار نماینده کشورمان را از نزدیک تماشا کرد.