بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تجربه لازم را برای همراهی این تیم در جام جهانی دارد، از حامد حدادی به عنوان پادشاه بسکتبال ایران یاد کرد.

 حدادی پادشاه بسکتبال ایران است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر ، تیم ملی بسکتبال ایران امروز دوشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را برای حضور در جام جهانی چین برگزار کرد.

در حاشیه این جلسه تمرینی مایک رستم پور بازیکن دورگه تیم ملی با اشاره به اینکه اولین حضورش در تیم ملی ایران را تجربه می کند، گفت: حس خوبی از این حضور دارم. البته هم تیمی ها و اعضای کادر فنی تیم ملی کمک زیادی کردند تا با شرایط آشنا شوم.

وی درباره کری‌خوانی یکی از بازیکنان تیم دالاس که گفته بود تیم ملی کشورش قصد دارد بهترین تیم آفریقایی در جام جهانی شود، گفت: در چین یکدیگر را می بینیم!

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد وضعیت خود و پیشینه ای که در بسکتبال دارد، خاطرنشان کرد: رزومه من گویای همه چیز درباره سطح بسکتبالم است. پنج سال است که در بالاترین سطح بازی می کنم، درست است که برای اولین بار به تیم ملی ایران ملحق شده ام اما بازیکن بی تجربه ای نیستم.

رستم پور همچنین به اردوی تیم ملی در پرتغال، روسیه و یونان اشاره کرد و گفت: ما یک کمپ عالی در اروپا داشتیم. در این کمپ از رهبری حامد حدادی استفاده کردیم، حدادی ١٥ - ١٠ سال است که تیم ملی را رهبری می‌کند و می‌داند چگونه این کار را انجام بدهد . او پادشاه بسکتبال ایران است و از این بازیکن تبعیت می‌کنیم.