دو مدافع کناری تیم ماشین سازی و هافبک این تیم درخشش قابل توجهی در دیدار با استقلال داشتند.

 چپ و راست ماشین دژ محکم دفاعی علیه تاکتیک استراماچونی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تقابل تیم های ماشین سازی و استقلال، دوئل تیم پرستاره پایتخت و تیم کم بضاعت آذربایجان بود. تیمی که با هدایت رسول خطیبی و ترکیبی از عناصر باتجربه و جوان، قصد داشت تا در مقابل هواداران پرتعدادش شگفتی سازی کند و اتفاقا موفق به این کار هم شد.

در این بین آبی پوشان تهرانی قصد داشتند تا از کناره ها به دروازه حامد لک برسند. کاپیتان وریا غفوری از راست و میلاد زکی پور از چپ، نفوذهای پرتعدادی را داشتند اما استحکام دفاعی ماشین سازی و خصوصا درخشش فردین عابدینی و بابک مرادی، مانع از به ثمر رسیدن حملات ماشینی ها شد.

پس از این که شیخ دیاباته وارد زمین شد و بازی هم گره خورده بود، میزان حملات استقلال از دو جناح چپ راست افزایش یافت اما نتیجه نفوذها تکراری بود؛ خوردن به درِ بسته و دژ محکم دفاعی. البته در این بین چند سانتر دقیق نیز فرستاده شد اما کم دقتی دیاباته سرزن و بلند قامت مانع از این شد که دروازه سبزها فرو بریزد.

در این بین هافبک میانی ماشین سازان یعنی شاهین ثاقبی نیز نمایش خوبی را ارائه کرد. او با دقت پاس 92 درصدی تیمش را در انتقال توپ از دفاع به حمله یاری رساند و با ثبت 2 کنش دفاعی، اثر خود در فرآیند تدافعی تیم را نیز گذاشت.

درخشش چپ و راست ماشین علیه تاکتیک استراما