سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان حاضر نشد.

 استراماچونی به حاشیه سازی ادامه داد،بی احترامی دوباره به رسانه ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میان تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی تیمش برابر فولاد حضور نیافت و به این خاطر محمد نوری‌فر، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال استقلال درباره دلیل غیبت استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: با وجود قوانین سازمان لیگ، طبق تشخیص استراماچونی او در نشست خبری امروز حضور پیدا نمی‌کند. باید از اصحاب رسانه عذرخواهی کنم. ابتدا به خاطر این که بعد از بازی با ماشین سازی نتوانستند از استراماچونی سوال بپرسند و دوم درباره این نشست خبری.

او افزود: من در سالن کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور حضور داشتم. ماجرا این بود که در لحظه‌ای که ما به سالن نشست خبری آمدیم، دیدم که مترجم در سالن حضور ندارد و به خاطر پیگیری این موضوع دقایقی در سالن نشست خبری حضور نداشتم.

مدیررسانه‌ای استقلال درباره وضعیت مترجم استراماچونی و این که چرا دستیارش به نشست خبری نیامده توضیح داد: مترجم نشست‌های او در سازمان لیگ حضور دارد و در بازی فردا هم مترجم مورد نظر استراماچونی حضور پیدا می‌کند. ما تلاش کردیم که استراماچونی در نشست خبری حضور پیدا کند ولی اینطور نشد.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره جریمه مربیان غایب در نشست خبری توضیح داد: جریمه در AFC 3 تا 4 هزار دلار است ولی ما آمار مربیانی که هفته گذشته نیامدند را به کمیته انضباطی دادیم تا آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.