استیون جرارد می‌گوید امیدوار است رنجرز در لیگ اروپا با منچستریونایتد همگروه شود و می‌گوید از پارک کردن اتوبوس در اولدترافورد ابایی نخواهد داشت.

جرارد: مقابل منچستر اتوبوس پارک خواهم کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد می‌گوید امیدوار است در مراسم قرعه‌کشی لیگ اروپا تیمش گلاسکو رنجرز با شیاطین سرخ همگروه شود. جرارد در ادامه به شوخی به خبرنگاران گفت که او از اینکه در اولدترافورد جلوی دروازه تیمش اتوبوس پارک کند ابایی نخواهد داشت.

جرارد: در اولدترافورد اتوبوس پارک خواهم کرد!

شاگردان جرارد روز پنج‌شنبه با یک پیروزی دراماتیک مقابل لژیا ورشو به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یافتند و حالا منتظر قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتها هستند تا حریفان خود را بشناسند. بر اساس سیدبندی‌ها احتمال همگروه شدن رنجرز و یونایتد وجود دارد و این در حالی است که آخرین دیدار دو تیم 9 سال پیش در چمپیونزلیگ بوده است.

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی رنجرز در این باره گفت:" من از اینکه در اولدترافورد جلوی دروازه‌ تیمم اتوبوس پارک کنم ابایی نخواهم داشت".

جرارد درباره صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ اروپا گفت:" حتما بعد از پیروزی ما مقابل لژیا جو ورزشگاه را دیدید. ولی هیچکس به اندازه من در آن لحظات احساس غرور نمی‌کرد".

سرمربی رنجرز در ادامه صحبتهایش گفت:" شاید همگروه شدن با منچستریونایتد اجتناب‌ناپذیر باشد. امیدوارم همین اتفاق بیفتد و با آنها همگروه شویم. ما می‌خواهیم با تیمهای بزرگ اروپایی بازی کنیم و از اینکه خودمان را در مقابل بهترین‌ها محک بزنیم نمی‌ترسیم".