مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که نیمار اگرچه در نهایت به نوکمپ برنگشت اما او تمام تلاشش را برای محقق شدن این اتفاق انجام داده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لوئیس سوارس در گفت‌و‌گویی با شبکه فاکس اسپورتس بازگشت نیمار به بارسلونا را سخت دانست اما تأکید کرد که هم‌تیمی برزیلی سابقش برای بازگشت به نوکمپ هر کاری در توانش بود، انجام داده است.

سوارس گفت: ما در گروه‌مان مدام با یکدیگر صحبت می‌کردیم اما در این اواخر خیلی فرصت این کار را نداشته‌ایم، البته اکنون کمی بیشتر شده چون جنجال‌ها درباره بازگشتش کمی فروکش کرده است. اوضاع بدی بود چون نیمار داشت مقطع دشواری را تجربه می‌کرد. به همین دلیل ما هم می‌خواستیم به حریم شخصی‌اش احترام بگذاریم و مزاحمش نشویم.

سوارس 32 ساله با تأکید بر اینکه دیگر از دست نیمار به خاطر ترک بارسلونا عصبانی نیست، افزود: ما اولین باری که نیمار تصمیمش را برای ترک بارسلونا اعلام کرد با او صحبت کردیم. من و لئو (مسی) به او گفتیم که پاری‌سن‌ژرمن بهتر از بارسلونا نیست و شانس جام بردنش در آنجا بیشتر از شانسی که اینجا در بارسلونا دارد، نخواهد بود اما او تصمیمش را گرفته بود. در آن زمان او فکر می‌کرد که بهترین کار برای او این است که به پاری‌سن‌ژرمن برود. حالا او به این نتیجه رسیده بود که بهتر است برگردد و به همین دلیل هر کاری از دستش ساخته بود، انجام داد تا برگردد.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه درباره هم‌تیمی آینده‌دارش آنسومانه فاتی صحبت کرد، بازیکن 16 ساله‌ای که این هفته با گلزنی مقابل اوساسونا به جوان‌ترین گلزن تاریخ لالیگا تبدیل شد. او گفت: آنسو یک روز قبل از اولین بازی‌اش به تمرینات آمد و خیلی سریع اعتماد به نفسی نشان داد که توجه ما را جلب کرد. با توجه به سن و سالش من از این اعتماد به نفس او متعجب شدم. بازیکنان بزرگتر تیم باید از او حمایت کنند تا او بتواند به کارهایی که دارد انجام می‌دهد ادامه دهد و از این مسیر خارج نشود.