سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید از احتمال فتح توپ طلا توسط ویرژیل فن دایک استقبال کرد.

پرسش جالب سرخیو راموس درباره فن دایک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدتی دیگر بهترین بازیکن سال 2019 جهان از سوی یوفا برگزیده می شود و فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونلادو سه نامزد نهایی دریافت این جایزه هستند. سرخیو راموس معتقد است وقتی در سال 2006 این جایزه به فابیو کاناوارو رسید، احتمال کسب آن توسط ویرژیل فن دایک نیز وجود دارد.

سرخیو راموس در این رابطه گفت: "فتح توپ طلا توسط فن دایک؟ اگر فابیو کاناوارو توانست این عنوان را نصیب خود کند چرا چنین اتفاقی برای فن دایک رخ ندهد؟ شما باید رویایهای کودکی خود را به یاد داشته باشد و اینگونه می توانید به آنها دست یابید. فن دایک فصل خوبی را سپری کرد.

ما همیشه در مورد کریستیانو رونالدو و مسی صحبت می کنیم ، اما احتمال اینکه یک بازیکن دیگر بتواند برنده توپ طلا شود اتفاق زیبایی است. اگر فن دایک صاحب این عنوان شود شود، من به او تبریک می گویم زیرا او یک فصل بسیار خوبی داشته است.

آیا کریستیانو رونالدو بهترین همبازی من در رئال مادرید بوده؟ پاسخ دادن به این سؤال بسیار دشوار است. من کنار قهرمان های زیادی بازی کردم، اما قطعا کریستیانو رونالدو یکی از بهترین های تاریخ رئال و فوتبال بود. اما من رونالدو برزیلی، روبرتو کارلوس، زین الدین زیدان، کاسیاس و رائول را نیز فراموش نخواهم کرد.

احتمال حضور در لیگ برتر؟ من می خواهم در آنجا بازی کنم. من همیشه از لیگ برتر تمجید کرده و من ریتم مسابقات انگلیس، هیجان و کیفیت بازیکنان تحسین می کنم. اما من همیشه از بازی کردن در رئال مادرید خوشحال بوده و هرگز به جدایی از این تیم فکر نکرده ام."