مهر نوشت: شرکتی که برای در اختیار قرار گرفتن بلیت فروشی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم چندماه قبل 7 میلیارد تومان پرداخت کرده بود، این باشگاه را تهدید به شکایت کرده است.

دردسر هفت میلیاردی جدید برای پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایرج عرب در دوران مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس قراردادی را برای فروش بلیت بازی های این تیم در فصل جاری رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با یک شرکت تجاری منعقد کرد که بابت آن مبلغ هفت میلیارد تومان دریافت کرد.

مدیرعامل وقت پرسپولیس که برای پرداخت طلب یک میلیون یورویی برانکو ایوانکوویچ این پول را دریافت کرده بود پس از نیامدن سرمربی فصل گذشته پرسپولیس به تهران تصمیم به هزینه این پول برای سایر بدهی های باشگاه گرفت تا هفت میلیارد تومان را خرج کرده باشد.

پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال با توجه به اهمیت تجهیز و ایمنی ورزشگاه های لیگ برتری تصمیم به در اختیار قرار دادن فروش کلیه بلیت بازی ها توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گرفت.

اتفاقی که ناخود آگاه قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکتی که هفت میلیارد تومان پرداخت کرده بود را تحت تاثیر قرارداد تا پرسپولیس با دردسری جدید روبرو شود.

شرکت مورد نظر نیز پس از آگاهی از بد عهدی باشگاه پرسپولیس، با وجود رفتن ایرج عرب و حضور محمدحسن انصاریفرد به جای او در پست مدیرعاملی شکایتی را در این زمینه تنظیم کرده و برای ارائه به مراجعه قضایی منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس است.

این شرکت علاوه بر اینکه خواهان باز پس گرفتن هفت میلیارد تومان شده طبق قرارداد فی‌مابین با باشگاه پرسپولیس پرداخت خسارت میلیاردی را نیز خواسته است.

این شرکت به باشگاه پرسپولیس وقت داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به حل و فصل این پرونده اقدام کند در غیر اینصورت شکایت خود را در مراجع قضایی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می کند.

255 251