مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فشارهای ایجاد شده، انگیزه ما را برای کسب چهارمین قهرمانی دو چندان می‌کند، تاکید کرد: کمیته انضباطی قصد دارد با اعمال فشار قدرت خود را نشان دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 با اشاره به ابلاغیه کمیته انضباطی برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه این حس وجود دارد که کمیته انضباطی قصد دارد با اعمال فشار روی پرسپولیس قدرتش را نشان دهد.

وی افزود: در ورزشگاه آزادی در جریان شهرآورد بازیکن ما به خاطر پرتاب سنگ از سوی هواداران حریف سرش شکست و ممکن بود اتفاق خیلی بدتری رقم بخورد. بازیکن حریف با زانو به گیج‌گاه بازیکن ما ضربه زد. تکل‌های خشن متعدد از سوی بازیکنان حریف انجام شد که در صورت برخورد ممکن بود بازیکنان ما چند ماه خانه‌نشین شوند و خیلی اتفاقات دیگر که همه آنها را دیدند. آن‌وقت کمیته انضباطی یکی پس از دیگری برای بازیکنان پرسپولیس برای توضیحات ابلاغیه می‌فرستد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: اعمال قانون خوب است اما نباید فقط نگاه سختگیرانه علیه پرسپولیس وجود داشته باشد. در تبریز بازیکنان ما چند ساعت فحاشی به خانواده‌شان را تحمل کردند آن‌وقت آن افرادی که مقصر بودند، بخشیده می‌شوند و حرکت بازیکن ما در واکنش به آن همه فحاشی با محرومیت مواجه می‌شود. به طور حتم ما هم در برابر این همه فشار ساکت نخواهیم ماند.

خلیلی اضافه کرد: پس از این همه اتفاق علیه پرسپولیس دیگر کادر فنی جدید ما هم این حس را پیدا کرده‌اند که اتفاقاتی علیه پرسپولیس در حال رقم خوردن است. آنها زحمت می‌کشند تا تیم از نظر فنی در سطح بالایی قرار بگیرد و هنوز هم بهترین تیم ایران هستیم. در تلاشیم اتفاقات غیر فنی در روند تیمی خلل ایجاد کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور حتم افراد زیادی هستند که دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شود اما همه ارکان باشگاه از کارمندان و مدیریت گرفته تا بازیکنان همه یکدل و هم‌سو برای کسب چهارمین قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط هم نقش هواداران که همیشه یار دوازدهم تیم ما بودند، بسیار موثر است. امیدوارم آنها هم مانند همیشه پشت تیم باشند تا به موفقیت برسیم. چرا که این فشارها انگیزه همه ما را برای موفقیت‌های بیشتر دو چندان می‌کند.