اتحادیه فوتبال مصر (EFA) در نامه ای به فیفا اعتراض خود را نسبت به عدم احتساب آرای مربی و کاپیتان تیم ملی این کشور به محمد صلاح در رای گیری بازیکن سال دنیا اعلام کردند.

بعد از زمزمه های تقلب ؛نامه مصری ها به فیفا؛ رای ما به صلاح کجا رفت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در حالی به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 انتخاب شد که بسیاری پس از این انتخاب نسبت به آن واکنش نشان دادند. در ساعات گذشته شاهد بودیم که کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه و سرمربی سودان نسبت به تقلب در رای گیری فیفا واکنش نشان دادند. پس از این اتفاقات فدراسیون مصر نیز نسبت این موضوع اما به شکلی دیگر واکنش نشان داده است .

فدراسیون فوتبال مصر در این نامه اعتراض خود را نسبت به عدم احتساب آرا سرمربی، شوقی غریب و کاپیتان احمد المحمدی، که هر دو به محمد صلاح رای داده بودند، نشان داده است و اعلام کرده از این رفتار فیفا که این رای ها را در سایت خود قرار نداده، بسیار ناراحت و عصبانی است.

نکته عجیب دیگر در مورد آرا مصری ها این بود که هانی دانیال، روزنامه نگار مصری در کمال تعجب رای سوم خود را به صلاح داده بود و آرا اول و دوم خود را به ترتیب به سادیو مانه و کریس رونالدو اختصاص داده بود .

نامه مصری ها به فیفا؛ رای ما به صلاح کجا رفت؟

اتفاقاتی که حواشی زیادی را هم با خود در پی داشت و به گفته برخی باعث عصبانیت محمد صلاح نیز شده بود تا جایی که این ستاره مصری از شدت عصبانیت بعد از مراسم فیفا، نام مصر را از صفحه توئیتر خود حذف کرده بود .

هرچند که بعد از این اتفاق صلاح نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از پرچم مصر در صفحه توئیتر خود نوشت:" هرچقدر تلاش کنند عشق من نسبت به مصر و مردمش را تغییر دهند، موفق نخواهند شد "

صلاح هر چند با این توئیت تمام شایعات پیرامون مشکلش با فدراسیون مصر را تکذیب کرد اما با این وجود طی سال های گذشته نیز شاهد مشکلاتی بین این ستاره مصری و فدراسیون فوتبال کشورش بوده ایم تا جایی که در مقطعی این مشکلات به حدی بالا گرفت که صلاح فدراسون مصر را تهدید به خداحافظی از بازی های ملی نیز کرده بود .

محمد صلاح با وجود درخشش در فصل گذشته نتوانست جایی در ترکیب تیم منتخب سال داشته باشد، موضوعی که به گفته رسانه های انگلیسی باعث ناراحتی زیاد این فوق ستاره مصری نیز شده است.