​سرمربی تیم استقلال تهران گفت: استقلال برای تیم گل ریحان احترام زیادی قایل است و با توجه به بازی دوستانه ای که با این تیم داشتیم باید بگویم گل ریحان برای ما حریفی جدی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی امروز یکشنبه هفتم مهرماه در نشست خبری پیش از بازی با گل ریحان البرز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: بدون شک بازی با گل ریحان بازی آسانی نخواهد بود و ما از تمام توان برای گرفتن نتیجه استفاده می‌کنیم.

وی توضیح داد: گل ریحان بازیکنان مطرح و قوی ای مثل خرسندیان و دیوسالار را دارد بنابراین برای شکست این تیم باید تمرکز زیادی داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه این تیم از ابتدایی که من سرمربی آن شدم بردی نداشته گفت: من از این موضوع بسیار نارحتم چون ما در برخی بازی‌ها بعضی شرایط و موقعیت‌های مسلم برای گل زدن را از دست دادیم.

استراماچونی ادامه داد: استقلال باید به موقعیت واقعی خود در جدول لیگ برتر برسد و این شرایط لیاقت استقلال نیست.

سرمربی استقلال توضیح داد: من به دنبال ساختن استقلالی قوی و محکم هستم و هیچ بهانه ای در این راه مورد قبول نیست.

وی با اشاره به استراتژی خود برای ساختن استقلالی قوی گفت: از ابتدای حضورم در استقلال با ایده هجومی ترکیب بازیکنان را چیده‌ام و هر چند برای این سیستم بازیکنان لازم را ندارم ولی چون به دنبال ساختن اصولی تیم هستم از این ایده دست برنمیدارم.

وی افزود: کمبود بازیکن نمی تواند عاملی برای دست کشیدن از اهدافم باشد و برای ساختن استقلالی قوی تصمیم گرفته‌ام به نداشته‌ها فکر نکنم و روی داشته‌ها تمرکز کنم.