بعد از شکست برابر شهرخودرو، جدال با پیکان می‌تواند حساس‌ترین بازی برای کالدرون محسوب شود؛ جدالی برای امیدوار ماندن برای جنگ قهرمانی.

کالدرون باز هم پر از تغییر + ​ترکیب احتمالی پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش “ورزش سه”، مطمئنا بعد از سه شکست ابتدای فصل، از دست دادن امتیاز مقابل پیکان در دیدار خانگی می‌تواند تمام امیدهای مدافع عنوان قهرمانی را به یاس تبدیل کند و کالدرون نمی‌خواهد به همین منظور بیش از این تحت فشار قرار گیرد.

سرمربی آرژانتینی که با ادعای افزایش کیفیت فنی پرسپولیس کارش را آغاز کرده و وعده نمایش‌های تهاجمی از این تیم را داده بود، اکنون تیمی را در پایان هفته ششم فصل نوزدهم در اختیار دارد که سه شکست مقابل مدعیان متحمل شده و تنها سه گل زده و آقای گل و مهاجم خارجی‌اش درگیر طلسم گلزنی‌اند.

به همین منظور بازی با پیکان می‌تواند از اهمیت بالایی برای کالدرون و دستیارانش برخوردار باشد. او در غیاب شجاع خلیل زاده، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی به عنوان سه بازیکن محروم تیمش، بشار رسن که هنوز از عراق بازنگشته و همچنین کامیابی نیا که مصدومیتش به پایان نرسیده با پنج غایب وارد این بازی خواهد شد و البته خبر خوش رفع مصدومیت مهدی ترابی و آمادگی او برای این بازی و همچنین بازگشت کاپیتان سیدجلال حسینی به اردوی سرخپوشان است.

با این شرایط به نظر می‌رسد بیرانوند در‌ این دیدار نیز شماره یک این تیم در درون دروازه باشد. او که طی دو دیدار اخیر باشگاهی و ملی، دو شکست را متحمل شده، اینبار امیدوار است در روز سکوت آزادی با پیروزی زمین را ترک کند.

در غیاب شجاع خلیل زاده که محروم است، احتمالا کنعانی زادگان و انصاری در قلب دفاعی حاضر خواهند شد و محمد نادری نیز در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست دفاعی به کار گرفته خواهند شد.

نادری که در چند دیدار قبلی بیشتر در فاز تهاجمی به میدان رفته بود یک خط عقب تر‌ خواهد آمد و در سمت مخالف نیز مهدی شیری که جای خود را به سیامک نعمتی داده بود، با توجه به محرومیت این بازیکن فرصت نمایش مقابل تیم سابق را به دست خواهد آورد.

در خط میانی نیز احمد نوراللهی با بازوبند کاپیتانی بار دیگر حاضر می‌شود و در کنار او مهدی ترابی، وحید امیری به کار گرفته می‌شوند و احتمالا محسن ربیع خواه دیگر گزینه این خط محسوب شود تا با شرایط کمی تدافعی‌تر به دنبال در اختیار گرفتن فضای میانی زمین از خط هافبک خطرناک پیکان باشند.

در خط حمله نیز علی علیپور و جونیور براندائو به دنبال شکستن طلسم گلزنی خود مقابل پیکان خواهند بود تا بعد از شش هفته، فرصت انجام جشن گل در استادیوم خالی آزادی را به دست بیاورند.

ترکیب احتمالی:

علیرضا بیرانوند
احمد نوراللهی
محمد حسین کنعانی زادگان
محمد انصاری
محمد نادری
مهدی شیری
محسن ربیع خواه
مهدی ترابی
وحید امیری
علی علیپور
جونیور براندائو