پیشکسوت استقلال گفت: (آندره‌آ) استراماچونی در این مدت علاوه بر مسائل فنی بر روی روح و روان بازیکنان استقلال کار کرده است و این موضوع کاملا مشهود است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«علی‌رضا اکبرپور» اظهار داشت: شرایط استقلال نسبت به گذشته به مراتب بهتر است و آنها با آمادگی خوبی مقابل سایپا در زمین حاضر خواهند شد.

وی افزود: استقلال در بازی مقابل فجرسپاسی نمایش بسیار خوبی را به اجرا گذاشت. آنها در فاز حمله عالی بودند و موقعیت‌های خوبی را نیز خلق کردند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌ترین حسن استقلال این است که تا دقیقه آخر برای پیروزی تلاش می‌کند و از گل زدن ناامید نمی‌شود.

اکبرپور تصریح کرد: استقلال تیم جوان و با انگیزه‌ای است که هر هفته نسبت به قبل پیشرفت می‌کند و به طور حتم در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: استراماچونی در این مدت علاوه بر مسائل فنی روی روح و روان بازیکنان استقلال کار کرده است و این کاملا مشهود است.

وی در پایان گفت: سایپا انگیزه زیادی برای رویارویی مقابل استقلال خواهد داشت اما به نظر من در این مصاف بیرون از خانه شاگردان استراماچونی به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست خواهند آورد.