فتح‌الله‌زاده: در کربلا بودم اما در تهران نام من را صدا می زدند ؛ فقط یک رسانه به نام استقلال جوان دارم .فقط بدهی شخص شفر، اندازه کل بدهی‌های من است، نمی‌دانم چرا اینها را نمی‌بینیم.

جنجال مدیریتی در استقلال؛ واکنش شدید فتح الله زاده علیه فتحی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه هواداران استقلال در بازی با سایپا و در برخی از بازی‌های قبلی این تیم خواستار حضور او در باشگاه به عنوان مدیرعامل و جدایی فتحی شدند و شعار دادند اظهار داشت:

خوشبختانه استقلال در بازی با سایپا موفق شد ۴ گل به ثمر برساند و این نشان می‌دهد وقتی بخواهیم و اراده کنیم کسی نمی‌تواند جلوی تیم بایستد.

علی فتح‌الله‌زاده افزود:

برای به آرامش رفتن استقلال باید به ۲ موضوع توجه کنیم. اول اینکه از توهم بدهی‌های گذشته خارج شویم و دوم اینکه به تیم برسیم. در زمان ما خادم از سوی گودرزی وزیر ورزش وقت به عنوان نماینده وزارت به ما گفت که بررسی‌ها از ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته و این ۲ تیم به ترتیب ۴۵ و ۷۵ میلیارد بدهی دارند. این حرف من نیست و نماینده وزارت این را گفت. حالا دلیل اینکه چطور پرسپولیس توانست ۲ برابر ما بدهی‌ها را بدهد، ولی ما در خواب هستیم را نمی‌دانم.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد:

اصلا همه بدهی‌های گذشته برای من، آیا بدهی پروپیچ هم برای من بود؟ آیا من موجب بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی شدم؟ یا جانواری و پادوانی هم من مسئولش بودم؟ چرا امروز هوادار فتح‌الله‌زاده را صدا می‌زند؟ من در کربلا بودم و، اما وقتی در تهران نام من را صدا می‌زنند چطور می‌توانم خط داده باشم. در کجای فوتبال جهان وقتی تیم ۳ بر صفر پیش افتاده روی سکو‌ها شخص دیگری را تشویق می‌کنند؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد:

برخی دوستان می‌گویند من چند رسانه دارم، اما اصلا اینطور نیست. من فقط یک رسانه دارم به نام استقلال جوان و در آن هزینه می‌کنم و آنجا همیشه حمایتی بوده است. اگر جرات دارید بگویید دیگر کدام رسانه برای من است. شما رسانه دارید پول باشگاه دست شماست، بعد من رسانه دارم؟ وقتی ۱۰۰ رسانه علیه شما می‌نویسند، این‌ها را هم من خط دادم؟ بی‌انصافی تا کی تا کجا؟ انسان باید مرام و معرفت داشته باشد.

وی گفت:

چرا وقتی تیم ۴، ۳ گل زده هوادار من را تشویق می‌کند؟ به خاطر این است که فتح‌الله‌زاده با هواداران صادق بوده و سر آن‌ها را کلاه نگذاشته است. نه تنها من، بلکه افتخاری هم صادق بود. هوادار می‌دانست که او می‌خواهد کاری انجام دهد، اما نمی‌تواند. الان هوادار از بی‌اخلاقی‌ها ناراحت است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود او به برخی از بازیکنان سابق این تیم خط می‌دهد، تصریح کرد:

خود آن‌ها هم می‌دانند که اینطور نیست. منزوی و ماجدی در باشگاه هستند و هوادار را می‌شناسند. مگر می‌شود به کل ورزشگاه خط داد؟ خداراشکر می‌کنم که همه ورزشگاه نام من را صدا زد و دیگر کسی نمی‌تواند بگوید کسی به آن‌ها خط داده است. متاسفانه دوستان به جای اینکه از ما دلجویی کنند مدام به ما تهمت می‌زنند. متاسفانه اطراف آقای مدیرعامل افرادی جمع شده‌اند که به او مشاوره غلط و آبکی می‌دهند و همه این‌ها فقط برای خودشیرینی است. خدا شاهد است که اینطور نیست. اگر من خط می‌دهم پس چرا شما نمی‌دهید؟ شما که همه چیز دستتان است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد:

وقتی کسی مدیرعامل است همه با او هستند من که در باشگاه کاره‌ای نیستم. شما این ظلم را علیه من متوقف کنید مطمئن باشید خداوند هم به شما کمک می‌کند. شما ظلم می‌کنید، من هم چیزی نمی‌گویم بعد این بلا سرتان می‌آید. فقط بدهی شخص شفر، به اندازه کل بدهی‌های من است. پس چرا این‌ها را نمی‌بینیم؟ لطفا سعی نکنید تیم را در حاشیه ببرید. ما از تیم حمایت می‌کنیم، چون مربی و بازیکنان خیلی زحمت می‌کشند. خوشبختانه هوادار از همه ما باهوش‌تر است. امیدوارم این اتفاقات برای برخی درس باشد تا از این پس صادق باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

الان باید به سرمربی و تیمش کمک کرد و من با تمام وجود از تیم حمایت می‌کنم. ما در استقلال کارمند نبودیم و این تیم را عاشقانه دوست داریم. تا روزی که زنده هستم از استقلال حمایت می‌کنم و آن‌هایی هم که تهمت می‌زنند را به خدا واگذار می‌کنم. باید این بچه بازی‌ها را کنار گذاشت. من هر بار برای رفاقت تلاش می‌کنم، اما گویا برخی خط می‌دهند و نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد. استقلال نباید به حاشیه برود و برای همین الان وقت حمایت از تیم است. امیدوارم تیم روند خوب خود را طی کند و پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.