​پیشکسوت استقلال گفت: چند پیروزی متوالی و رسیدن به رده سوم جدول هدف استقلال نیست و کار اصلی آنها باقی مانده است.

پیشکسوت آبی‌ها: صدرنشین می‌شویم اما ...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی برابر نساجی اتفاق خوبی برای استقلالی‌ها بود تا وقفه دو هفته‌ای در لیگ باعث قطع نوار پیروزی‌های آنها نشود. پیروز شدن در این میدان بسیار دشوار بود و بازی در زمین چمن بر دشواری‌های آن افزوده بود. 

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: استقلال ظرفیت‌های قهرمانی را تاحدودی دارد. اما در بعضی از پستها بازیکن به اندازه کافی ندارد که باید این نقطه ضعف در این تیم ترمیم شود.

اصغرخانی تصریح کرد: استراماچونی خیلی زود توانست تفکراتش را در این تیم حاکم کند و بازیکنان هم در کنار هم جا افتادند تا این نتایج رقم بخورد.

وی با اشاره به نقش دیاباته در خط حمله استقلال بیان داشت: وی به جز گلزنی خاصیت‌های دیگری هم برای این تیم دارد. او به قدرت بدنی و فیزیک منحصر به فردش به بهترین شکل ممکن در خط حمله حفظ توپ می‌کند تا دیگر مهاجمان صاحب موقعیت شوند. دیاباته یک مهاجم شش دانگ است که در بازیهای بزرگتر ارزش او نمایان‌تر می‌شود.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال در خصوص بازیکنان جوان این تیم که محصول آکادمی آبی پوشان هستند بیان داشت: استراماچونی به جز بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای که دارد، یکسری بازیکن جوان، مستعد و آینده دار هم دارد که کم و بیش هم در این تیم به کار گرفته شده‌اند و امیدوارم در آینده بیشتر از آنها استفاده شود. بازیکنانی مثل رضا آذری، سجاد آقایی و شاهین طاهرخانی آینده درخشانی در فوتبال دارند.

هافبک دهه هفتاد آبی پوشان که سابقه نایب قهرمانی باشگاه‌های آسیا با این تیم را هم در کارنامه‌اش دارد در ادامه بیان داشت: کار اصلی آبی پوشان مانده و آنها حالا که انتظار را تا این حد از خود بالا برده‌اند، باید تا قبل از اتمام نیم فصل به صدر جدول رسیده و در نیم فصل دوم برای قهرمانی تلاش کنند. ضمن این که آنها باید حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا، اصلی ترین هدف این تیم است که باید با همه وجود به دنبال آن باشد.