شیاطین سرخ از خرید مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس انصراف داده‌اند و به جای آنها روسونری آماده جذب او شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده که منچستریونایتد از خرید ماریو مانژوکیچ منصرف شده و اکنون این میلان است که می‌خواهد برای خرید او دست به کار شود. طبق اعلام این نشریه، گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش زلاتان ابراهیموویچ است اما اگر نتواند با این ستاره سوئدی به توافق برسد، به سراغ مانژوکیچ می‌رود.

ابراهیموویچ تا پایان سال میلادی جاری با لس‌آنجلس گلکسی قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد می‌شود. او اما هنوز هیچ صحبتی درباره مقصد بعدی‌اش انجام نداده است. در همین حال مانژوکیچ هم در فهرست بازیکنان مازاد یوونتوس قرار دارد و در این فصل حتی یک دقیقه هم برای بانوی پیر بازی نکرده است.

طبق گزارش نشریه چاپ تورین، یوونتوس برای فروش مانژوکیچ 12 میلیون یورو می‌خواهد اما این رقم ممکن است کاهش پیدا کند، چرا که بانوی پیر می‌خواهد از پرداخت حقوق به بازیکنی که برای این تیم هیچ کارایی ندارد، خلاص شود.

او ماه سپتامبر هم مذاکراتی با مشتریانش در قطر داشت اما در نهایت در تورین ماندنی شد. منچستریونایتد هم پیش از آن خواهان خرید او بود اما به نظر می‌رسد که اولگنار سولسشایر ترجیح می‌دهد بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد.