​محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع میانی ملی پوش سرخ پوشان که در بازی جام حذفی با صنعت نفت پس از مدت‌ها نیمکت نشین شده بود در بازی‌های دیگر هم جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

کالدرون تصمیم خود را مقابل ذوب‌آهن عملی می‌کند+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش برنا؛ بر اساس شنیده ها گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درصدد است تا در دیدار با ذوب آهن از ترکیب دفاعی سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد انصاری استفاده کند که می‌تواند ریسک بزرگی باشد.

بر همین اساس با تصمیم کالدرون محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع میانی ملی پوش سرخ پوشان که در بازی جام حذفی با صنعت نفت پس از مدت‌ها نیمکت نشین شده بود در بازی‌های دیگر هم جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد تا کالدرون همچنان از سیستم چرخشی برای خط دفاعی تیمش استفاده کند.

با وجود برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ ضعف‌هایی در عمق خط دفاعی این تیم دیده شد به شکلی که نفتی‌ها موقعیت‌هایی را با ارسال پاس در عمق خط دفاعی تیم کالدرون ایجاد کردند. سیدجلال و شجاع مدت‌ها است کنار هم در خط دفاعی پرسپولیس بازی نکرده اند و یکی از مهم‌ترین دلایل این عملکرد همین موضوع است.

هر چند در نهایت با تصمیم استانداری تهران و تبعیت سازمان لیگ به دلیل آلودگی هوا دیدار پرسپولیس با نساجی لغو شد، اما کالدرون با برگزاری بازی در هفته‌های آینده از همین ترکیب در خط دفاعی استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند یک ریسک باشد که در کمتر تیمی می‌توان دید که مدافعان به صورت چرخشی بازی می‌کنند. کمتر تبعات احتمالی این تصمیم می‌تواند خط خوردن کنعانی زادگان از اردوی تیم ملی باشد.