استراماچونی که بامداد امروز پذیرای مدیران تیم در منزل خود برای جلسه فوری و مذاکره برای حل مشکل نیز نبود، در نهایت تیر خلاص را زد و با پرواز ساعت 05:30 راهی ترکیه شد.

استراماچونی در هواپیما هنگام ترک ایران+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

استراماچونی رفتنش همچون سکته قلبی و مغزی برای هواداران استقلال بود. آنها که تا دیروز سرود قهرمانی را نیم فصل جلوتر سر می دادند و به فکر نوع برگزاری مراسم قهرمانی بودند. یک باره خبر فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی را شنیدند.

استراماچونی چرا رفت؟

استراماچونی مربی ایتالیایی دیگر روی نیمکت استقلال نمی نشیند. او از هفته سوم لیگ برتر تقاضای فسخ قرارداد داشت اما مسئولان استقلال نپذیرفتند تا آنکه استراماچونی پرداخت‌های نامنظم را بهانه کرد و یکطرفه به ادامه همکاری با استقلال پایان داد.

واکنش های تند به فسخ قراداد استراماچونی با استقلال

استراماچونی اما با رفتنش واکنش خیلی ها را برانگیخت که تندترین این واکنش ها مربوط به امیرحسین صادقی مدافع سابق باشگاه استقلال است که درباره وضعیت فعلی این باشگاه و ماجرای فسخ قرارداد یکطرفه استراماچونی با این تیم گفت: ضعیف مدیریت، این ضربه مهلک را به استقلال زد.

استراماچونی نرفته مشتری پیدا کرد

 

استراماچونی نرفته مشتری پیدا کرد. تیم تراکتور که چندروز پیش با استعفای دنیزلی موافقت کرد. امروز خواهان استخدام آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی شده است.نوری مالک باشگاه تراکتور آستین بالازده و می خواهد از بین کارلوس کی‌روش و استراماچونی یکی را انتخاب کند.