پاری سن ژرمن با توجه به احتمال زیاد جدایی نیمار در تابستان به دنبال جذب مهاجم لیورپول است.

بازیکن مورد نظر پاری سن ژرمن برای جایگزینی نیمار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از فرانس فوتبال، نیمار سومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند. او تابستان ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن پیوست اما نتوانسته که در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حاشیه‌سازی‌های زیاد از یک طرف و مصدومیت‌های طولانی از طرف دیگر و البته علاقه‌ای که خود او به جدایی دارد باعث شد به درهای خروجی نزدیک شود.

فرانس فوتبال پیش‌بینی کرد که با پایان فصل جاری نیمار هم از پاری سن ژرمن جدا شود و به همین خاطر هم سران پاریسی به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای این ستاره خود هستند.

فرانس فوتبال در شماره امروز سه‌شنبه خود نوشت که تابستان پیش رو برای نیمار آرام نخواهد بود چرا که بارسلونا باز هم تلاش خواهد کرد تا این بازیکن را به نوکمپ برگرداند.

در ادامه این گزارش آمده است که لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن براین باور است که سادیو مانه بهترین گزینه برای جایگزینی نیمار است و به همین خاطر این بازیکن سنگالی گزینه مورد علاقه پاریسی‌ها برای جایگزینی نیمار است.

رقم فروش مانه ۱۰۰ میلیون یورو اعلام شده است این درحالی است که پاری سن ژرمن برای فروش نیمار ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواهد با فروش این بازیکن برزیلی علاوه برآنکه مانه خریداری می‌شود پاری سن ژرمن می‌تواند باز هم بازیکن جذب کند.

مانه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در لیورپول بسیار خوب و تاثیر گذار بازی می‌کند تا جایی که حتی لیونل مسی هم برای انتخاب بهترین بازیکن جهان به این مهاجم سنگالی رای نخست را داد.