کاپتیان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه می گویند من با کمک اهالی ورزش با باشگاه استقلال مخالفم درست نیست بلکه می گویم هیئت مدیره ما در برهه ای از زمان کوتاهی کرد.

سید جلال حسینی: مشکلی با کمک به استقلال ندارم/ هیئت مدیره پرسپولیس کوتاهی کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر امروز پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازی به گونه ای بود که بایستی استحکام خط دفاعی را حفظ می کردیم و خوشخبتانه توانستیم ۳ امتیاز حساس را کسب کنیم تا بتوانیم در جدول نیز شرایط خوبی داشته باشیم.

وی درباره چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: افتضاح بود. امکانات ورزشگاه نیز خوب نبود ضمن اینکه باید بگویم ابراهیم صادقی تیمی بسیار خوبی برای سایپا بسته است و حریفی سرسخت برای ما بودند.  

مدافع  سرخپوشان پایتخت بار دیگر به مشکلات مالی پرسپولیش اشاره کرد و گفت: همیشه این حرفها را گفته ایم و باید بگویم هنوز از سال قبل هم طلب داریم. اینکه هیئت مدیره باید تلاش بیشتری کند. هیئت مدیره نمی تواند فقط بایستد و نگاه کند. ما در کورس قهرمانی هستیم و کارمان را هم انجام می دهیم اما باید مشکلات را حل کنیم.

وی درباره حضور رادوشویچ  دروازه پرسپولیس تاکید کرد: رادوشویچ چند سالی است کنار ما کار می کند و تلاش خود را می کند. او شرایط خیلی خوبی دارد اما علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیا است. شما نمی توانید بگویید بیرانوند خوب نیست رادوشویچ دروازه بان خوبی است که تلاش زیادی می کند. اما باز هم تاکید می کنم که بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیا است.

وی در پایان راجع به انتقادات خود نسبت به حمایت مالی وزارت ورزش در جریان بازگرداندن آندره استراماچونی تاکید کرد: یک مربی بزرگی آورده اند و اتفاقا باید حمایت کنند. من نمی گویم چرا از او حمایت می کنید. کار درستی می کنند که از مربی حمایت می کنند اما حداقل درباره تیم ما صحبت های دیگری  نکنند. هیئت مدیره ما دروهله اول باید تلاش بیشتری می کرد تا اتفاقی برای قبلی ها نیافتد. آنها  در وهله اول مقصرند.