پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه کردن نیست و تیم نباید امتیازی براحتی از دست بدهد، البته این نکته را نیز باید بگویم که پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل سایپا و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان که زحمت کشیدند و تلاش خود را کردند تا تیم پیروز شود. البته گل اول بروی یک اشتباه به ثمر رسید و در نیمه اول بازی قابل قبولی از تیم ندیدم اما نتیجه به سود پرسپولیس بود.

وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد و با جسارت توانست گل دوم را به ثمر برساند، تیم نسبت به گذشته هماهنگ‌تر شده و نکته مهم کسب سه امتیاز است. به هر حال فکر می‌کنم پرسپولیس با برد نساجی در بازی عقب افتاده می‌تواند تیم اول جدول در نیم فصل نخست باشد و باید همین رویه را در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر پیگیری کرد.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه پیرامون بازی پنجشنبه مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه کردن نیست و تیم نباید امتیازی براحتی از دست بدهد، البته این نکته را نیز باید بگویم که پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است.

فنونی‌زاده درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته است. من به شخص انصاری‌فرد اطمینان دارم و او با سابقه قهرمانی که خودش در آسیا دارد، می‌داند برای تقویت تیم باید چه بازیکنی را بیاورد، اما نکته اساسی این است که در آسیا باید بسیار بهتر و روان‌تر از لیگ برتر بازی کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله به موفقیتی در خور شان و نام پرسپولیس برسیم.