هیات مدیره استقلال مصوب کرد حقوق دو بازیکن خارجی این تیم طی ۲۴ ساعت آینده پرداخت شود.

برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال/ حقوق بازیکنان خارجی تا فردا پرداخت می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از بشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. در ابتدای جلسه، بعد از قرائت گزارش مفصلی از سوی دکتر خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات آقای استراماچونی به حساب ایشان، اعضای هیات مدیره با بیان این که پول آقای آندره‌آ استراماچونی به حساب ایشان واریز شده و از طرفی این موضوع به تایید سرمربی استقلال رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت آقای استراماچونی به ایران شدند.

در این جلسه مقرر شد تا هم‌چنان دکتر اسماعیل خلیل‌زاده برابر مصوبه قبلی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به وظایف خود و با اختیارات کامل در این باشگاه ادامه دهد.

در این جلسه پرداخت حقوق معوقه میلیچ و دیاباته هم مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد که ظرف ۲۴ ساعت این حقوق عقب افتاده به این دو بازیکن پرداخت شود.

درباره تامین منابع مالی باشگاه و مطالبات آبی‌پوشان از حامیان مالی هم در این جلسه گزارش مفصلی مطرح شد و مقرر شد تا اقدامات مربوطه برای وصول مطالبات از حامیان مالی صورت بگیرد.

دیگر مساله مورد بحث در این جلسه، موضوع اردوی آبی‌پوشان برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم بود. در نهایت مقرر شد که زمان و مکان این اردو با نظر آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال مشخص شود.

آخرین موضوع مطرح شده در این جلسه، بحث تقویت استقلال در نیم فصل بود. در نهایت مصوب شد که پس از ارائه فهرست خروج و خرید استقلال از سوی سرمربی استقلال، این فهرست در کمیته نقل و انتقالات استقلال با حضور آقایان بهرام امیری، هادی مباشری و امیر سلطانی مطرح و به سرعت جهت انجام آن، اقدامات لازمه صورت بگیرد.