سرمربی سابق پرسپولیس همچنان از موضعش برای قبول هدایت تیم ملی ایران کوتاه نیامده و تاکید دارد که پس از مشخص شدن تکلیف طلبش از پرسپولیس به پیشنهاد تیم ملی ایران پاسخ خواهد داد.

مرغ برانکو یک پا دارد؛ اول توافق با پرسپولیس سپس مذاکره با فدراسیون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برانکو ایوانکوویچ پس از پنج سال حضور در ایران و کسب ۷ جام پس از اتمام فصل گذشته، ایران را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرد اما عمر حضور برانکو در این کشور خیلی زود به پایان رسید و این مربی و دستیارانش حدود ۴ ماهی است که به کشور خود کرواسی بازگشته‌اند.

در اواخر زمان حضور برانکو ایوانکوویچ صحبت از حضور این مربی در تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد اما مسوولان فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس بلژیکی را جایگزین کارلوس کی‌روش کردند اما این مربی هم تنها ۴ بازی روی نیمکت تیم ملی دوام آورد و قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کرد.

در این شرایط بود که فدراسیون فوتبال دوباره به سراغ برانکو رفت و از طریق سفارت ایران در زاگرب مذاکرات خود را با این سرمربی آغاز کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس چندین جلسه را با سفیر ایران در کرواسی برگزار کرد اما تاکید او این بود که پس از دریافت مطالبات باقی مانده‌اش از پرسپولیس برای حضور مجدد در ایران تصمیم خواهد گرفت.

این در حالی است که مسوولان پرسپولیس نمایندگان حقوقی خود را برای برگزاری جلسه با برانکو به زاگرب فرستاده اند تا توافقات نهایی با این مربی صورت گیرد اما سرمربی پیشین پرسپولیس قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید و به پرسپولیس تخفیفی بدهد.

در این میان مسوولان فدراسیون فوتبال هم تاکید دارند تا برانکو هر چه زودتر آنها را برای هدایت تیم ملی مشخص کند. برانکو هم نظر مثبتش را برای هدایت تیم ملی مثبت است اما او اعلام کرده که تا زمانی که شرایط مالیات و مطالباتش از پرسپولیس مشخص نشود، جوابی به این پیشنهاد نخواهد داد.