دستیار استراماچونی با بیان اینکه مشکل ما هرگز «پول» نبود، گفت: می‌خواستیم با شور و شوق فراوان به تهران برگردیم اما رفتار یک سری از نمایندگان باشگاه مانع از این کار شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«سباستین لتو» دستیار آندره‌آ استراماچونی در استقلال مصاحبه‌ای را با رسانه ایتالیایی توتومرکاتوب داشت که این مصاحبه در چند سایت نزدیک به باشگاه اینترمیلان نیز مانند اف.سی.اینتر نیوز کار شد.

لتو درباره جدایی از استقلال صحبت کرد و اظهار داشت: شرایطی که استراماچونی می‌خواست دقیقا همان چیزهایی بود که در قرارداد وجود داشت. همان قراردادی که در ابتدای فصل بسته شده بود.

وی در ادامه افزود: ۲ روز قبل استراماچونی در مصاحبه ای گفت که ما برنامه آماده‌سازی تیم را در نظر گرفتیم و مطمئن بودیم که می‌خواهیم با شور و شوق فراوان به تهران برگردیم و کارمان را از سر بگیریم اما رفتار یک سری از نمایندگان باشگاه مانع از این کار شد.

لتو در پایان گفت: از نظر من این بسیار باعث تاسف و شرمندگی است که نمی‌توانیم برگردیم و با تیمی که در صدر جدول قرار داشت و می خواست قهرمان لیگ و آسیا شود ادامه کار دهیم. به شما اطمینان می‌دهم که برای بازگشت ما از هر مشکلی عبور کردیم اما هرگز نگویید که مشکل ما پول بوده است و اگر کسی این حرف را می‌زند مطمئن باشید که برای پوشش دادن دیگر شرایط موجود است.