همکاری سرمربی‌ آرژانتینی با پرسپولیس ادامه نخواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پس از آخرین دیدار این تیم در نیم فصل نخست ایران را به مقصد کشورش ترک کرد و هنگام خروج پیامی با مضمون خداحافظی برای هواداران این تیم منتشر کرد که شاید آن زمان زیاد جدی گرفته نشد ولی حالا بعد از گذشت چندین روز به نظر می‌رسد دیگر نباید منتظر بازگشت او به تهران باشیم.

کالدرون در پرسپولیس مشکلات زیادی داشت که بارها در نشست خبری به طور مستقیم و غیر مستقیم به آنها اشاره کرده بود و البته مسائل مالی تنها بخشی از این مشکلات بوده و سرمربی آرژانتینی مشکلات بزرگ دیگری هم در این باشگاه داشت که برخی از آنها به حضور چند نفر از مسئولان کنار تیم بود که کنار رفتن آنها از شروط ادامه همکاری کالدرون بود.

با گذشت چند روز از رفتن کالدرون و حتی شروع دور جدید تمرینات سرخپوشان هیچ کدام از این شروط عملی نشده و البته مشکلات مالی هم به قوت خودش باقی است و مطالبات این سرمربی پرداخت نشده تا عملاً باشگاه پرسپولیس به شکل غیر مستقیم نشان دهد که قصد ادامه همکاری با سرمربی خود را ندارد و در این شرایط باید همکاری طرفین را تمام شده دانست.

پرسپولیس زیر نظر کالدرون موفق شد قهرمان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر شود و حالا در شرایطی مشابه استقلال در حالیکه در صدر جدول قرار دارد، سرمربی خودش را از دست می‌دهد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین کالدرون زیاد است و باید دید طی روزهای آینده باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.