پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا امروز صفحه اینستاگرامش هوادرانش را شوکه کرد. او به تازگی از ظاهر جدید خود در تمرینات بارسلونا رونمایی کرده بود.

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا با ظاهر جدید خود در تمرینات این تیم در کمپ خوان گامیر را آغاز کرده است. 

مسی

لیونل مسی همچون دیگر بازیکنان بارسا از جمعه دو هفته پیش تمریناتش را در کمپ خوان گامپر از سر گرفته و از هفته گذشته نیز تمرینات شکل جدی تری پیدا کرده و بازیکنان در دسته های ۱۰ نفره و در یک زمین فوتبال تمرین می کنند.

مسی بی تاب شروع شدن مجدد فوتبال در اسپانیا و از سرگیری درخشش در پیراهن بارسلوناست.

فوق ستاره آرژانتینی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود، هوادارانش را به نوعی سورپرایز کرد. او را در عکس پس از مدت ها بدون ریش می بینیم و با این ظاهر متفاوت نسبت به ماه های گذشته در تمرین بارسلونا حاضر بود.

آخرین بار مسی را در فصل ۱۵-۲۰۱۴ با این شکل و شمایل دیده بودیم:

قرارداد لیونل مسی با بارسا تا ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد و در آن بندی موجود است که به او اجازه می دهد همین تابستان بارسلونا را ترک کند ولی سران بارسا به این اطمینان رسیده اند که فوق ستاره آرژانتینی حداقل امسال چنین کاری انجام نخواهد داد.

هرچند هنوز از جانب لیونل مسی پیغام خاصی در این زمینه دریافت نشده ولی آنها شکی ندارند که این بازیکن هیچ تمایلی برای استفاده از بند جدایی ندارد.

شنبه گذشته لیونل مسی با جوزپ بارتومئو و اسکار گرائو(رئیس و مدیر اجرایی) در کمپ تمرینی بارسا دیدار کرد و برای دقایقی به صحبت پرداختند. در طول دوران قرنطینه نیز ارتباط بین مسی با سران باشگاه پیوسته و مداوم بود و چندی بار به صورت آنلاین در مورد کاهش دستمزد بازیکنان و نیز روند بازگشت به تمرینات و شرایط سلامتی او و خانواده اش گفت و گو کردند.

مسی

مسی که کاپیتان اول بارساست، نقش مهمی در توافق بین باشگاه و بازیکنان برای کاهش ۷۰ درصدی دستمزدها داشت و او بود که بازیکنان را متقاعد کرد دو درصد دیگر از دستمزدشان را کاهش دهند تا کارکنان غیرورزشی باشگاه بتوانند دستمزد خود را ۱۰۰ درصد دریافت کنند.

علاوه بر این، مصاحبه اخیر مسی نیز نشانه ای دیگر از این بود که او فصل بعد نیز در بارسا خواهد ماند. مسی ضمن تمجید از کیفیت لائوتارو مارتینز (گزینه اول انتقالاتی بارسا) گفت که سران باشگاه باید در خریدها دقت کنند چرا که وضعیت اقتصادی پساکرونا به گونه ای است که دیگر هیچ تیمی در نقل و انتقالات حق اشتباه ندارد. مسی بدون شک فصل ۲۱-۲۰۲۰ را نیز با بارسلونا شروع خواهد کرد.

خبر انلاین , ورزش سه


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: