​حسن فرج‌زاده، عضو هیات رئیسه سازمان بورس گفت: بعد از اصلاح آیین‌نامه اجرای سهام عدالت مجامع عمومی شرکت‌های استانی سهام عدالت برگزار می‌شود و بعد از آن شورای عالی بورس تصمیم می‌گیرد زمان معاملاتی شدن سهام عدالت چه وقتی باشد.

تصمیم جدید برای سهام عدالتی ها | سهام عدالت قابل فروش شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز، از پیگیری ثبت‌نام مشمولان جدید  سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: موضوع ثبت‌نام از مشمولان جدید توسط کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است و باید منتظر ماند و دید خروجی تصمیمات نمایندگان در این کمیسیون چیست و تحت چه شرایطی و در چه زمانی ثبت‌نام از مشمولان جدید و جاماندگان سهام عدالت صورت می‌گیرد. در صورتی که کار ثبت‌نام از سهامداران عدالت به ثمر برسد و آغاز شود، بدون شک اعضای جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که سهام عدالت ندارند، باید در اولویت دریافت این سهام قرار گیرند.پیش از این دولت دوازدهم اعلام کرده بود که سهامی برای اعطا به جاماندگان سهام عدالت ندارد، اما به گفته مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس فهرستی از شرکت‌های دولتی که امکان واگذاری آنها وجود دارد، تهیه کرده است که دولت می‌تواند از این منابع برای ارائه سهام عدالت به جاماندگان اقدام کند.

حسن فرج‌زاده، عضو هیات رئیسه سازمان بورس گفت: بعد از اصلاح آیین‌نامه اجرای سهام عدالت مجامع عمومی شرکت‌های استانی سهام عدالت برگزار می‌شود و بعد از آن شورای عالی بورس تصمیم می‌گیرد زمان معاملاتی شدن سهام عدالت چه وقتی باشد.

 عضو هیات رئیسه سازمان بورس گفت: بازگشایی نماد سرمایه‌گذاری عدالت و معاملاتی شدن سهام عدالت بعد از اصلاح آیین‌نامه اجرایی و انتخاب هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.