وزیردادگستری گفته: امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به منافقان متوسل شدند

برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام ایران هستند/ این افراد چیزی جزء خیانت و خباثت و رذالت در پرونده خود ندارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دو هفته بعد از آنکه فایل صوتی آیت الله منتظری درباره وقایع اعدام های 67 منتشر شد، مصطفی پورمحمدی که در این فایل نامی از او برده شده بود در یک سخنرانی به صورت تلویحی به آن پاسخ گفت.

وزیر دادگستری گفت: امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به منافقان متوسل شدند و این‌ امر نشان می‌دهد دشمنان چقدر مفلوک و جامانده شدند که سراغ آنها رفته‎اند.

به گزارش «مثلث آنلاین»؛ حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شب گذشته در شورای اداری استان همدان با گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خداوند را شاکریم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت است و دولتمردان ما به مردان جاودان اقتدا می‌کنند و مایه مباهات ما است که پیشتازان ما این اسوه‌ها هستند.

وی افزود: لطف و موهبت الهی است که جامعه ما مملو از ایثار و خدمت است و سرشار از روح اخلاص است.

وزیر دادگستری خطاب به مدیران بیان کرد: تلاش و همت شما و دلسوزی‌های شما امروز در عرصه‌های مختلف نمودار و کاملا آشکار است و ما وظیفه داریم هم از خدمتگزاران تشکر کنیم و هم تلاش‌های آنها را بازگو کنیم.

وی گفت: امسال ایام هفته دولت و سالروز تکریم و تجلیل از شهیدان دولت رجایی و باهنر مصادف با توطئه و کینه‌توزی، عناد و ددمنشی دشمنان است و برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام این ملت هستند در حالی که این افراد چیزی جزء خیانت و خباثت و رذالت در پرونده خود ندارند.

پورمحمدی عنوان کرد: منافقان تبهکار روزگار هستند و امروز نمونه روشن آنها داعشی‎ها هستند که در قساوت و خونریزی به صغیر و کبیر رحم نکردند به طوری که همه افراد در ترترس قساوت آنها بودند.

وی با گرامیداشت یاد آیت‌الله مدنی که به دست منافقان به شهادت رسید، گفت: اغلب بمباران‌های هواپیماها و موشک‌های عراق با جاسوسی‌های آنها انجام گرفت و وقتی به دشمن این ملت ملحق شدند تمام فعالیت‌های رزمندگان و مراکز تجمعات ما توسط منافقان جاسوسی می‌شد و قبل و بعد از عملیات وضعیت منطقه را گزارش می‌دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه داستان هسته‌ای دروغ‌پردازی بود که منافقان برای ما ایجاد کردند، افزود: سالیان سال ملت ما را تحت فشار استکبارگران و مستکبران قرار دادند و هر روز دروغ‌آفرینی و بیانه صادر می‌کنند و بر این اساس منافقان دلالان خیانت علیه ما هستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به منافقان متوسل شدند و این‌ امر نشان می‌دهد دشمنان چقدر مفلوک و جامانده شدند که سراغ آنها رفته‎اند.

وزیر دادگستری افزود: این شرایط نشان می‌دهد که دست دشمنان ما چقدر خالی است که سراغ این نکبت‌ها رفتند و با این حال بیشترین تنفر اجتماعی متوجه آنها است.

وی با بیان اینکه استکبار زمین‌گیر شده است، گفت: چهره‌ استکبار کاملا آشکار شده و امام(ره) استکبار و امریکا را به عنوان چهره منفور محکوم کرده و چون هنوز از فضایی که امام راحل ایجاد کردند، رها نشده‌اند دست به انتقام‌جویی می‌زنند و با بزرگان ما مقابله می‌کنند.

پورمحمدی بیان کرد: این ملت در راه بزرگ مردان، امام و شهدا استوار و محکم ایستاده و راه خود را فراموش نمی‌کنند و پیروان امام راحل، آرمان و اهداف آن را با قوت دنبال کردند و امیدوارم همچنان تداوم بخش حرکت آن بزرگ مرد انقلاب باشیم.