سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی برابر سلتاویگو درباره اظهارات مدافع بارسلونا صحبت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به نقل از آسT رئال مادرید شنبه شب در دومین دیدارش در لالیگا میزبان سلتاویگو خواهد بود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: لالیگا را در سن سباستین خوب شروع کردیم و اکنون نخستین بازی خانگی را برابر حریف خیلی خوبی انجام خواهیم داد. برای بازی فردا آماده هستیم. هواداران به ورزشگاه خواهند آمد که این مثل همیشه برای ما خوب است.

سرمربی رئال مادرید درباره آینده خامس رودریگس اظهار کرد: رودریگس بازیکن مادرید است. زمانی که من به این سوال پاسخ می‌دهم به نظر می رسد که می‌خواهم خامس تیم را ترک کند. درست است که کم بازی می‌کند و این موضوع ممکن است یک مشکل به حساب بیاید اما او بازیکن مادرید است و با باشگاه قرارداد دارد. همیشه تلاش می‌کنم بازیکنان احساس مهم بودن داشته باشند. رودریگس نیز همانند بقیه بازیکنان است.
زیدان درباره اظهارات جرارد پیکه در شبکه‌های اجتماعی گفت: نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم. او می‌تواند هر نظری بدهد و هر عقیده‌ای را مطرح کند. فصل گذشته فاتح لیگ قهرنانان شدیم و او می‌تواند هرچیزی که دلش می‌خواهد بگوید. برای فتح لیگ قهرمانان جنگیدیم و تلاش کردیم. می‌توان حریفان آسانی را پیش رو داشت اما رقابت طولانی و پیچیده ای است. پیکه گفته بود بارسلونا بهترین تیم اسپانیا است. زمانی که لالیگا را فتح می‌کنید می‌توانید چنین حرفی بزنید. طبیعی است. امسال سال جدیدی است و برای کسب عناوین تلاش خواهیم کرد. فقط مادرید و بارسلونا رقابت نخواهند کرد تیم‌های دیگر هم هستند.
یولن لوپتگی اولین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا را امروز اعلام کرد؛ بزرگترین غایب این لیست ایکر کاسیاس بود. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: کاسیاس را به خوبی می‌شناسم و نمی‌خواهم نظری درباره تصمیم لوپتگی بدهم و دخالتی کنم.
مارسلو پس از مدت‌ها دوباره به تیم ملی برزیل دعوت شد. زیدان در این مورد گفت: مارسلو مانند پایان فصل گذشته از آمادگی کامل برخوردار نیست. او تنها کسی بود که از دعوتش به تیم ملی خوشحال شدم. او بازیکن مهمی برای مادرید است و مهم است که برای تیم ملی بازی کند.
سرمربی مادرید در پایان درباره وضعیت ایسکو گفت: از ناحیه قوزک پا دچار مشکل شده است. هفته گذشته قوزک پایش ضربه دید. اکنون در شرایط بدی قرار دارد و فردا تیم را همراهی نخواهد کرد.