احمدی‌نژادی‌ها با انتشار گزارشی در خبرگزاری تسنیم معتقدند که اصولگرایان تکلیف خود را روشن کرده‌اند

خشم احمدی‌نژادی‌ها از گزارش تسنیم / اصولگرایان تصمیم خود را برای انتخابات گرفته‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی از خط زدن قالیباف برای انتخابات دور آینده ریاست جمهوری سخن گفته است که معتقد است این کار توسط به صورت سازماندهی شده در دستور کار قرار گرفته است. اما این گزارش واکنش‌های دیگری را نیز به دنبال داشت. کانال‌ها و گروه‌های احمدی‌نژادی با واکنش به بخشی از این گزارش معتقدند که اصولگرایان تصمیم خود را برای حضور در انتخابات با قالیباف گرفته‌اند.

به گزارش مثلث آنلاین در این گزارش آمده بود: در یکی از جلسات اخیر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، به اجرای پروژه‌های تخریبی علیه قالیباف تاکید شده است.

این گزارش همچنین دربخشی که احمدی‌نژادی ها را عصبانی کرده بود آورده است: «در یکی از جلسات برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که اخیراً برگزار شده، برخی از سران اصلاح‌طلب اعلام کردند در صورتی که محمدباقر قالیباف به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری 96 وارد شود خطر اصلی خواهد بود و احمدی‌نژاد ظرفیت این خطر را ندارد.»

- در این جلسه، سران اصلاح‌طلب گفته‌اند که قالیباف ویژگی‌های مدیریتی و کارآمدی را دارد و این مطلب در ذهن مردم تهران و شهرستان‌ها جا افتاده، اما احمدی‌‌نژاد با سابقه‌ای که دارد از این ویژگی‌ها برخوردار نیست.

- سران اصلاحات تاکید کردند باید تمرکز برای تخریب را روی قالیباف برد و با سرعت بسیار زیاد باید پروژه‌های تخریب و حذف را علیه وی اجرا کرد.
انتشار چنین گزارشی خشم هواداران احمدی‌نژاد را موجب شده و در کانال‌ها و گروه های خودشان به آن واکنش نشان می‌دهند.