رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک در برخی از مناطق محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین بوده و آسمان بخش لاریجان آفتابی و صاف است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یوسف جغتا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن آخرین روزهای تابستان شاهد افزایش تردد در محور مواصلاتی هراز از استان‌های مختلف کشور هستیم.

وی افزود: در تعطیلات آخر هفته جاری هم تعداد زیادی از همشهریان از آمل به سمت مناطق ییلاقی لاریجان عزیمت کردند و در قابل هموطنان‌مان از استان‌های مختلف راهی شمال شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: حجم تردد در مناطقی همانند گزنک و پلور بیشتر از دیگر مناطق بوده ولی در بسیاری از مناطق رفت و آمدها روان گزارش شده است.

این مسؤول با بیان اینکه روز گذشته شاهد ترافیک سنگین در این جاده شریانی کشور بودیم، بیان کرد: هوای بخش لاریجان آفتابی و صاف است.

جغتا یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایانی تابستان احتمال می‌رود روزهای پر تردد با ترافیک سنگین و کندی رفت و آمدها را در این محور مواصلاتی کشور شاهد باشیم.

وی با اشاره به برقراری تردد در دو سمت آمل به تهران و برعکس، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند احتیاط را سرلوحه کارها قرار دهند.