فارس/ مدیرکل فائو و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه نشست کنفرانس عمومی آژانس از پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای وابسته به سازمان انرژی اتمی کشورمان تقدیر کردند.

تقدیر گروسی از پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روابط عمومی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد: مدیرکل فائو و «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه نشست کنفرانس عمومی آژانس از سازمان‌های فعال در حوزه امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی از طریق پرورش گیاهان با استفاده از جهش نسلی تقدیر و  تشکر کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی نمایندگی ایران، لوح تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای وابسته به سازمان انرژی اتمی نیز تحویل نمایندگی دائم کشورمان شد.

به گزارش فارس، نشست کنفرانس عمومی آژانس از روز دوشنبه در مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین آغاز به کار کرد. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز در رأس هیأتی در این نشست شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت. رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی‌کاری بپرهیزد و تصریح کرد: زمان آن فرارسیده که آمریکا سیاست‌های غلط خود را اصلاح کرده و در ابتدا همه تحریم‌ها را به شیوه‌ای عملی، موثر و قابل راستی‌آزمایی لغو کند. (اینجا بخوانید)

وی همچنین با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.