ایرنا/ وزیر کشور با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج به مقام شامخ شهدای کهگیلویه و بویراحمد ادای احترام کرد.

وزیر کشور به مقام شامخ شهدای یاسوج ادای احترام کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه با هدف شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مرکز این استان سفر کرده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا ، شرکت در نشست شورای اداری و برگزاری آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج  است.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

 احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.

وی پیش از این معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.