تسنیم/ فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی در عمق دریا در برابر دشمنان با صلابت ایستاده‌اند، گفت: هرگونه تهدید و اقدام دریایی دشمنان را «محکم و پشیمان‌کننده» پاسخ خواهیم داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار «شهرام ایرانی»  با بیان اینکه کردستانی‌ها همواره در حفاظت از مرزهای کشور نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: مرزنشینان همواره با روحیه انقلابی، به‌درستی و با اقتدار مرزبانی و مرزداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش در قالب نیروهای مسلح نیز در مرزهای آبی امنیت را حفظ می‌کند، افزود: نیروی دریایی ارتش برای برقراری امنیت پایدار به صورت 24ساعته و بدون توقف در دریا حضور دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه جمعیت شناورهای ما متشکل از افراد و اقوام مختلف ایرانی است، تصریح کرد: تفاوتی ندارد که این افراد اهل کجا هستند، چرا که تلاش شبانه‌روزی و راهبرد ما و نیروهای مسلح این بوده که همه با هم در کنار هم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو ممکن و با اقتدار بالا نگه داشته و حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن به این نتیجه رسیده‌اند که نیروهای مسلح کشورمان با همراهی مردم به عنوان ید واحده در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، گفت: هرگونه تهدید و اقدامی را محکم، سخت، قاطع و پیشمان‌کننده پاسخ خواهیم داد.

امیر ایرانی با تأکید بر اینکه سربازان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و همرزمان عزیزم در عمق دریا با صلابت ایستاده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم همواره همانند اکنون پرچم پرافتخار کشورمان را در مناطق بین‌المللی به اهتزاز در بیاورند.

وی عنوان کرد: گرچه جمهوری اسلامی ایران همواره با سه پدیده تحریم، توطئه و تهدید مواجه بوده است اما با حضور مقتدرانه همرزمانم در دریا و ساخت بهترین و ‌به‌روزترین تجهیزات توسط جوانان بومی کشور، شیطنت‌های دشمنان را به خوبی کنترل کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از فعالیت نمایندگی استخدام نیروی دریایی ارتش در کردستان خبر داد و افزود: جوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی‌ برای فعالیت در نیروی دریایی ارتش ثبت‌نام کنند تا ما نیز در خدمتشان باشیم.

امیر ایرانی با بیان اینکه خود را لایق این همه محبت مردم کشور به ویژه خطه غرب کشور و کردستانی‌های غیور نمی‌دانم، یادآور شد: امیدوارم همواره بتوانم با توکل بر خداوند و دعای خیر مردم، وظیفه خود را به درستی در عمل انجام دهم.