ایسنا/ فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده‌تر از هر روز است و منتظر فرمان فرماندهی کل قواست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در خصوص تحولات اخیر در مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه، اظهار کرد: دکترین نیروهای مسلح ما دفاعی است و هیچ چشم‌داشتی به کشورهای دیگر نداریم. هر اقدام و کاری که انجام می‌دهیم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کاری به کشورهای دیگر نداریم‌. کار خود را انجام می‌دهیم و به دشمنان اعلام می‌کنیم که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور دارای آمادگی ۱۰۰ درصد هستند.

وی ادامه داد: نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده‌تر از هر روز است و منتظر فرمان فرماندهی کل قواست.فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش و سپاه دو برادر هستند که هدف مشترکی دارند و آن هم رساندن پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن است. هیچ اختلافی میان ارتش و سپاه نیست و روز به ر وز همبستگی ما بیشتر می‌شود؛ چراکه همگی سرباز ولایت هستیم. 

وی با اشاره به چاپ کتاب در «محضر کلنل» توسط نشر ستاره‌ها، خاطرنشان کرد: کاری که سپاه امام رضا(ع) توسط نشر ستاره‌ها انجام داده و یکی از قهرمانان ارتش را در قالب کتاب به مردم معرفی کرده کار بزرگی است که ما نیز باید مانند آن را انجام دهیم.