فارس/ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیش از این ادعا کرده بود: «ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است و باید بداند که این امر [از سوی اسرائیل]بی‌پاسخ نخواهد ماند»

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منابع عبری‌زبان، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی هفته آینده به آمریکا سفر خواهد کرد.

خبرنگار وبگاه صهیونیستی «والا» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص گزارش داد که این سفر از دوازدهم (شش روز دیگر) تا چهاردهم اکتبر به مدت دو روز به طول خواهد انجامید.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود در این سفر دیدار و گفتگو خواهد کرد.

خبرنگار والا می‌گوید که دو طرف در این دیدار بر مسئله ایران متمرکز خواهند بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز حدود دو هفته پیش در تماسی تلفنی با «با لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات منطقه‌ای از جمله پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و خروج آمریکا از افغانستان گفتگو کرد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشور‌های امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیش از این ادعا کرده بود: «ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است و باید بداند که این امر [از سوی اسرائیل] بی‌پاسخ نخواهد ماند»