الهام چرخنده خادم حرم امام حسین شد .

الهام چرخنده خادم حرم امام حسین شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی که سالها همسر فرشید نوابی بود و بعد از جدایی از او نوع پوشش خود را عوض کرد و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.الهام چرخنده مدتی بعد به عنوان مبلغ چادر شروع به فعالیت کرد و عکسهای محجبه او بسیار جنجال برانگیز شد.الهام چرخنده در سال گذشته خبر از ازدواج مجددش با یک روحانی را داد و بعد از آن مهاجرتش به عراق برای کار همسرش را با عکسی در صفحه اینستاگرام تایید کرد. الهام چرخنده در چند روز اخیر خبر از خادم شدن حرم امام حسین داد و بسیاری این را توفیق دانسته و به او تبریک گفتند.

الهام چرخنده

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.


کلیک کنید: میزان افزایش حقوق در سال آینده قطعی شد


الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده

الهام چرخنده اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب بدست آورد.در سال 1379 هم با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 چهره اش شناخته تر شد.

ازدواج الهام چرخنده

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی وجود ندارد اما او از این ازدواج یک فرزند بنام ارشیا دارد.

الهام چرخنده برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

الهام چرخنده

خانم بازیگر سال 1380 به همراه همسرش اجرای یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر (انگلستان) را برعهده گرفت. این زوج به مدت 8 سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند

الهام چرخنده

فعالیتهای هنری الهام چرخنده

در سال های حضور خود در عرصه برنامه سازی به فیلمنامه نویسی هم مشغول بود و در کنار آن با برخی خواننده ها در ترانه سرایی همکاری می کرد. ایشان خود نیز در بحبوحه زندگی در خارج از کشور یک آلبوم با صدای خود ضبط و منتشر کرد با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد.

الهام چرخنده

همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند و حالا می گوید تاکنون موفق شده هزاران نفر را چادری کند. زندگی پر جنجال الهام چرخنده و همسرانشدر شهریور ماه 1396 الهام چرخنده که حالا هیچ رسانه خبری ندارد با انتشار عکسی در اینستاگرام از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد و در مهر ماه 99 از سید محمد درویشی همسر سومش رونمایی کرد .

الهام چرخنده

ماجرای اقامت الهام چرخنده در عراق

الهام چرخنده پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

الهام چرخنده

زندگی پر جنجال الهام چرخنده و همسرش

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.